Hei alle sammen., var utrolig tris jeg ikke kunne være med på landstreffet. men ble en tung helg for min del. jeg som tenkte jeg kanskje kunne komme inn igjen å treffe alle igjen og få begynt på an igjen her på BV skikkelig. ( jeg som tidligere kalte meg June Louise.
Jeg mistet min gode venn og fetter for to helger siden. i en motorsykkelulykke på voss. tok det veldig tungt og alt var utrolig trist. men så i tillegg mistet jeg kameraten min som desverre tok livet sitt no forrige helg. og jeg har jobbet natt i 10 dager no så det tar veldig på kroppen. orket faktisk ikke flytte så mye på meg i helgen.
Men håper det kommer mange flere bergens treff og at dere fortsetter med landstreff så jeg kanskje kan få være med på et :) hadde vært koselig å bli kjent med hele gjengen igjen :)
miss u alot. har bare vært mye fram og tilbake i livet. men no begynte tingene å falle litt på plass men så ble beina revet ut under meg plutselig.. men får bare håpe de er på en bedre plass.
beklager langt innlegg. håper alle har det bra. hvor mange er gravid igjen her inne da ? :)