Hei alle sammen

Buffi

Forumet er livet
Da var vi kommet hjem igjen[:)]

Alt gikk kjempebra[:)] Jeg ble med inn på operasjonstuen og hadde Heidi i fanget mitt. Så fikk hun maske over nese og munn som dem brukte som bedøvelse. Og når hun sov så la jeg henne oppå operasjonsbordet

Hun ble operert kvart på 9 og var ferdig 10 over 9. Så dette tok ikke lang tid[:)]

Legen konkluderte med at Heidi måtte fjerne mandlene og polyppene men trengde ikke dren

Jeg kom inn til til henne rundt 10. Da jeg kom inn lå hun og sov på oppvåkningen..Var vel 2 sek våken innimellom all sovingen hennes..

Kl 12 ble hun trilla inn på ØNH for å sove videre der inne..Da ringte jeg sambis og sa han skulle komme..Der inne sov hun vel fram til 15. Hun sov og sov nesten hele tiden. Legen sa at dem hadde hatt problem med å vekke henne etter operasjonen

Rundt 4 fikk vi komme til hotellet for der skulle vi tilbringe natten..Natten gikk fint uten problemer. Heidi får sterke smertestillende tabletter for smertene sine..

Formen blir bare bedre og bedre og akkuratt nå i skrivende stunn er hun rastløs og vil opp og leke. Men legen sa at hun måtte ligge masse dem første dagene og ta det helt rolig i 10 dager

Så godt å høre at alt er bra[:)][:)]

Håper det fortsette på samme måte for Heidi[:)]

ORIGINAL: Looney

[:)][:)][:)][:)]

ORIGINAL: SillyDilly

ORIGINAL: Looney

[:)][:)][:)][:)]

Godt å høre at det gikk fint. [:D]

Jeg lurer på om Hannah må ta mandlene også. De er konstant hovne og hun snorker som en skurtresker....[8|]

ORIGINAL: McBaby

Godt å høre at det gikk fint. [:D]

Jeg lurer på om Hannah må ta mandlene også. De er konstant hovne og hun snorker som en skurtresker....[8|]

Hadde jeg glatt gjort[:)] Jeg skal faktisk få sjekket minsten også jeg..Pga at hun puster tungt, snorker litt på nettene men hun sliter også med snakkingen slik som Heidi..Greit å få det sjekket tenker jeg..Min far og svigermor har fjernet mandlene sine så det ligger i våres slekt kan du si...På begge sider

det var veldig greit du delte dette med oss [;)]

Jørgen skal og fjerne mandlene og polyppene, innen 16 juni skal det visst være gjort..
og jeg gruer meg..

ORIGINAL: *xsnox86*

det var veldig greit du delte dette med oss [;)]

Jørgen skal og fjerne mandlene og polyppene, innen 16 juni skal det visst være gjort..
og jeg gruer meg..

Faktisk ikke noe å grue seg for. Og d meine eg..Eg og va nervøs t å begynna m..Men legane inne på SUS e heilt fantastiske..
Då ska du fust t forhåndsamtale på ØNS..Eg likte meg godt der[:)] E dårr någe du lure på e d bare å senna mg pm elle en melding på facen

Men en ting e sikkert...Heidi har d møye bere nå[:)]
Og det komme og Jørgen t å ha d ittepå[:)]

Back
Topp