hei alle sammen!

Velg et kallenavn

Gift med forumet
Nå har jeg tenkt så mye på dere de siste dagene, og en liten etterlysning, gjorde susen! (takk vand!)
Så her er jeg med livstegn!

Jeg trengte litt pause fra alt jeg følte jeg ikke klarte å få tid til som jeg gjerne ville,
og samle mest mulig tid til min lille nydelige baby og storebror naturligvis.

Tiden som småbarns mamma til 2 er mer hektisk enn til en og sleng på litt husbygging og flytting,
samt å komme i orden, være flink pike og rekke alt, så finner du en stykk sliten dame ett eller annet sted i bærum!

Ikke fullt så sliten lenger nå da, søvn er tingen skjønte jeg plutselig! [;)] snakk om å gå opp et lys for en!
hallo hvorfor har ingen sagt det a? [8D]

Uansett! Gutta vokser og jeg koser meg med de! Fantastiske er de! [:D]

Hvordan står det til med dere andre? er så spent på å høre om store og små!!!!
bilderas kommer i egen tråd!

KLEM [:D]

Høres kjent ut det der med søvn altså[;)] Var mye flinkere nå med 2.mann enn med første.

Det er så godt når ting går seg til, og det høres ut som du har kommet over den første "kneika". Jeg syns selv det gikk 3-4 mnd før jeg følte at jeg visste "hvor vi var". At vi hadde funnet en liten rytme som familie på 4 og ikke 3.

Så fine bilder fra dåpen også!!

Nå får dere kose dere med siste innspurt av flytting og utpakking og familiekos. Blir jo deilig framover nå med stadig lysere dager, og våren som sakte men sikkert sniker seg inn. DET gleder jeg meg til!! [:)][:)]

Koselig å høre fra deg!!

så koselig å høre fra deg.
og godt å høre at alt står bra til og at du koser deg som tobarns mamma[:D]

Hei søte du!!! Savnet deg her inne skjønner du! [:D][:D][:D]

Godt å høre at livet er bra, guttene dine er bare superskjønne! [:D]

(og du!!! hvis du har lest noen av trådene mine, så mener jeg at jeg gang på gang har fortalt at SØVN er tingen! [>:][8D][8D][8D] *KNIS*)

ORIGINAL: Vand

Hei søte du!!! Savnet deg her inne skjønner du! [:D][:D][:D]

Godt å høre at livet er bra, guttene dine er bare superskjønne! [:D]

(og du!!! hvis du har lest noen av trådene mine, så mener jeg at jeg gang på gang har fortalt at SØVN er tingen! [>:][8D][8D][8D] *KNIS*)

Jeg har plutselig skjønt hvorfor du er så flink til å legge deg! [:D]

Der var du jo!! [:D]

Håper at du kommer til å være her inne litt mer fremover.
SÅ bra å høre at det går fint med dere [:)] Søvn gjør underverker ja!! Helt enig!
Med oss går det bare flott [:D]

Hei snuppa!!![:D]

Så kjekt å høre fra deg igjen!! Kjekt å høre at alt går bra!! Kjempefine bilder av dere! Guttene er kjempeskjønne!!

Føler selv at det begynner å "løsne" litt. At ting nå går seg litt til...[;)] De skulle bare sovet rundt nå så hadde alt vært perfekt!![8D][8D]

Back
Topp