hei alle sammen

ble du litt skuffet? hadde vært gøy med 3 da[:)]

ORIGINAL: Cutest

Både ja og nei[8D][:D] på en måte hadde det vært veldig kos med 1 til, men på samme tid, ny jobb, flytting om 6mnd o.s.v..
Hvordan går det med dere nå da? blir det søsken på theo?[:D]

ORIGINAL: Fairydust

Både ja og nei[8D][:D] på en måte hadde det vært veldig kos med 1 til, men på samme tid, ny jobb, flytting om 6mnd o.s.v..

vil dere ha en til etterhvert da?[:)]

tja vi får nå se etterhvert[;)][8D]
hvr skal dere flytte?

heldigvis kom tanta[:D] men ble nesten 1 mnd forsinket[:o] ble litt stresset for og si det sånn[&:] for dere som ikke skjønte det så er jeg Xc1t3[8D] har hatt datan på rep, og umulig og logge seg inn med gammelt brukernavn, fått tilsendt nytt passord og alt[&o] litt lei av og lage meg ny profil hele tiden...[&o]
aha...
men du har ikke fått noen positiv test?

vil dere ha en til etterhvert da?[:)]

tja vi får nå se etterhvert[;)][8D]
hvr skal dere flytte?

vet ikke enda[8|]
[:D] har både lyst og ikke lyst, så får se hva vi finner ut av[:)]

[:D][:D][:D]

Skal nok bare flytte i et hus i nærområdet, når vi finner huset vi vil ha[:)] men alt kommer jo an på om morten får jobb her eller ikke, vist ikke må vi nok flytte lengre på oss[>:] [&:]

ORIGINAL: Mrs Lutz

heldigvis kom tanta[:D] men ble nesten 1 mnd forsinket[:o] ble litt stresset for og si det sånn[&:] for dere som ikke skjønte det så er jeg Xc1t3[8D] har hatt datan på rep, og umulig og logge seg inn med gammelt brukernavn, fått tilsendt nytt passord og alt[&o] litt lei av og lage meg ny profil hele tiden...[&o]
aha...
men du har ikke fått noen positiv test?

nope, eller fikk svaaaak sånn skyggetest helt i begynnelsen, men ikke noe etter det[:)]

Back
Topp