hei alle sammen

Fairydust

Andre møte med forumet
idag føler jeg for og være et lite troll[:-]

er en gammel bruker med ny konto[:)]  og er sikkert GRAVID!![:o][:)] skal teste til uken[:)]

oi oi..spennende! Blir jo ikke nysgjerrig i det hele tatt nå nei!! [:D][:D]

Blir veldig nysgjerrig nå ja[:D][:D][:D]

skjønner hvem du er, lykke til[:)]

Masse lykke til... venter i spenning å høre hvem du er..

ORIGINAL: *snuppa

ORIGINAL: Rappo

ORIGINAL: *snuppa

oj, bare sånn litt nyskjerrig ja[:D][:D][:D]

gleder meg til oppdatering og håper på å få vite hvem du er[:D][8D][8D]

lykke til med testingen, håper du får det svaret du ønsker og få[:D][:D][:D]

Spennende [:)]

fikk testet idag, men kom bare en "hvit" strek [8|] og kontrollstreken, så da er det bare og håpe at testene er komt til onsdag[>:]

ORIGINAL: Fairydust

fikk testet idag, men kom bare en "hvit" strek [8|] og kontrollstreken, så da er det bare og håpe at testene er komt til onsdag[>:]

"hvit"? altså ikke strek i det hele tatt? eller kunne du se at det skulle være noe der??

ORIGINAL: Cutest

"hvit"? altså ikke strek i det hele tatt? eller kunne du se at det skulle være noe der??

så veldig godt at det var noe der, men var ikke farge på, kun gråhvit[8|]

ORIGINAL: Cutest

så veldig godt at det var noe der, men var ikke farge på, kun gråhvit[8|]

kanskje noe galt med testen, håper du får de andre testene snart da[:)]

Tvi tvi!

Ett ord du skrev avslørte ihvertfall hvilken del av landet du er fra. Så nå har jeg en ide [;)]

Lykke til!

Gratulerer:O)

ORIGINAL: ~Ingeborg~

Der fant jeg tråden!!!

Hvordan gikk det??? Ble den positiv? Hvem er du???

[;)]

heldigvis kom tanta[:D] men ble nesten 1 mnd forsinket[:o] ble litt stresset for og si det sånn[&:] for dere som ikke skjønte det så er jeg Xc1t3[8D] har hatt datan på rep, og umulig og logge seg inn med gammelt brukernavn, fått tilsendt nytt passord og alt[&o] litt lei av og lage meg ny profil hele tiden...[&o]

Back
Topp