Hei alle sammen!

Mollå

Gift med forumet
Hvordan har dere det?

Vi har vært på hytta i noen dager nå, og i morgen reiser vi til Kristiansand og dyreparken:) Kommer hjem igjen onsdag/torsdag. Kristiansand er ca 5-6 timer kjøring herfra, så det blir litt kjøring for lillegutten på snart to år!:p Håper det går greit!:)

Mannen er ute og leiter etter sånn DVD-skjerm til å ha i bilen, men er visst mange ting å ta stilling til det også! :)

Fortell om hvordan dere har det nå om dagene!!

Forresten: hipp hurra for 11 ukeri dag!!!:)

Grattis med 11 uker [:)]
Her går det i jobbing, jobbing og atter jobbing.. Veldig lei nå, men får "nyte" siste innspurten, frem til 1. august, da jeg går ut i svangerskapsperm..
Kvalmen er heldigvis på retur, men trettheten blir bare mer og mer trett [:-][8D]

Ellers er alt bra :)

Alt bra hos deg??
Kose dere masse i Dyreparken[:)] Har ikke vært der selv, men høres ut som en fin fin plass :D

God tur i morgen [:)][:)][:)]

Her har vi akkurat kommet hjem fra dyreparken. Badeland var IKKE bra. Og det var ikke pga anleggene, men pga sinnsykt kaldt i vannet............... Nedtur.

ORIGINAL: Rappo

Her har vi akkurat kommet hjem fra dyreparken. Badeland var IKKE bra. Og det var ikke pga anleggene, men pga sinnsykt kaldt i vannet............... Nedtur.

Gu så kjedelig!! Man betaler jo endel for det liksom.. Vi er litt usikre på om vi skal kjøpe kombibilett eller bare til dyreparken. Eliah fyller snart 2 år, og elsker dyr. Han har også en hvil midt på dagen på 1,5-2 timer, så det er litt begrenset hvor mye vi får gjort på en dag.

Tenker kanskje vi kan nøye oss med å bade de andre dagene[:)]

Koste dere dere i dyreparken?:)

Gleder oss til å kjøre avgårde i morgen formiddag!:):)

Hurra for 11 uker! [:D]
Her er alt bra, kvalmen begynner å gli over og det er veeldig deilig! [:D]
Ellers så er det jobb i 2 uker til før 3 uker ferie, så teller ned!! [:D]

hey vi var og i dyreparken[;)]fantastiske dager anbefales virkeli
ja badelandet va minus pga kaldt vann men det la inge hindring på papsen og prinsesssa på 6
så ble til at meg og prinsen på 3 gikk tilbake og koste oss glugg ihjel på dyreparkens lekerom
va kjempe arti for dem små
så e jo et alternativ da snuppi[;)]
go tur og kos dere masse
ps
bilturen gikk over all forventing
dem va eksemplariske selv den lange turen så anbefaler dyreparken på det beste[;)][;)][;)][;)][;)]

ORIGINAL: Linn1986

Grattis med 11 uker [:)]
Her går det i jobbing, jobbing og atter jobbing.. Veldig lei nå, men får "nyte" siste innspurten, frem til 1. august, da jeg går ut i svangerskapsperm..
Kvalmen er heldigvis på retur, men trettheten blir bare mer og mer trett [:-][8D]

Ellers er alt bra :)

Alt bra hos deg??

Så flink du er til å jobbe da!! :)

Jeg har det egentlig veldig bra:) Takk som spør!:)
Sliter litt med morgenkvalme og litt ettermiddagskvalme, det er hardt å få i seg frokost om dagene. Så trist når man har ferie og lager den nydeligste koseligste frokosten hvor vi alle 3 spiser sammen:( Men det går vell snart over håper jeg!:)

Akkurat nå er det 4 uker igjen til bryllupet, så kjenner at panikken endelig begynner å ramme meg litt:o Det er også bare to uker til lillegutts 2 års dag!:) Og i tillegg har vi ei uke igjen av ferien sammen nå. Hjelpes så fort tiden går!!! Snart skal vi bli mann og kone:):)

Takk for det! Nyt de siste dagene dine igjen på jobb! Kan sikkert bli litt kjedelig i lengden å gå på svangerskapspenger.. :)

Kose dere masse i Dyreparken[:)] Har ikke vært der selv, men høres ut som en fin fin plass :D

God tur i morgen [:)][:)][:)]

Back
Topp