Hei alle sammen :)

Bruker271tor

Elsker forumet
Jeg må få takke så utrolig mye for all støtte og tanker fra dere
Som dere vet så ble jeg innlagt forrige onsdag fordi jeg ble dårlig. Jeg fikk et anfall og hadde til slutt så vondt i hodet at jeg lå og rista. I tillegg var jeg kvalm, kortpusta, kaldsvetta og hadde ujevn hjertrytme. Hodepinen hadde jeg hatt i 4 dager, men den ble bare værre for hver dag. Unner INGEN den syke smerten!
Vi ringte og de sendte en bil med det samme.

Da jeg ankom sykehuset så fikk vi beskjed om at babyen måtte tas ut innen 2 timer om jeg ikke ble bedre. Og legen sa at de ikke ville rekke å sette lungemodningssprøyte nr 2[:(] Vi fikk jo sjokk. Var bare 24+4. Ble kjørt opp på føden og de tok nytt blodtrykk og det hadde sunket! Gjett om vi ble glade. Men jeg var like dårlig enda. Vi fikk da vite at babyen ikke ville bli tatt ut likevel[:D]

Lå på sykehuset frem til fredag og hadde flere anfall daglig, men blodtrykket var stabilt. Hodepinen var det konstant. Hadde +2 på proteiner. Legen sjekka refleksene mine i ben og armer på torsdag og da var det ingen reaksjon på høyre side! Ble litt redd da, men senere samme dag fikk jeg tilbake refleksene selvom det ikke var like bra som på høyre side.

Ble tatt masse prøver og de så meg da jeg fikk anfallene og svetta ut hele senga. Det rant av henda mine. Legen sa at jeg ikke kom til å bli skrevet ut før de fant ut hva som feilte meg, og da var jeg sykt letta. Var jo livredd og tenkte på alt fra hjernesvulst til kreft[8D] Teorien til legene var at kroppen begynte å si ifra om en alvorlig svangerskapsforgiftning. Men de gikk tilbake på det da blodtrykket etter 2 døgn fortsatt var stabilt.

Fredags morgen var jeg like dårlig. Kom en ny lege og sa surt: du skal hjem! I mine øyne er du frisk for alle prøvene er fine! Jeg fikk mildt sagt sjokk. Klarte ikke gå på do og tilbake uten å bli dritdårlig, og å dusje utløste anfall. Men det hjalp ikke. Hjem skulle jeg. de hadde ingen svar til meg om hvorfor jeg var så dårlig. Så jeg kom hjem på fredag og det var utrolig deilig å få være sammen med dattra mi og mannen min igjen[:)] 
Jeg er blitt bedre nå.. hurra!![:D] Har fått mindre og mindre hodepine de to siste dagene og klarer mer. Men jeg mistenker at jeg kommer til å få svangerskapsforgiftning. Kom 3 kg vann i natt. Hadde SF forrige gang også, men ikke før uke 35.

Nå bare gleder vi oss over hver dag som går med babyen inni magen og jeg hviler masse. Har ikke fått lov til å være på dataen noe særlig før nå, så derfor jeg ikke har fått oppdatert.

Takk igjen for alle gode tanker fra dere da det stod påBle endel tårer de dagene og det hjalp masse da Luana, min kjære sladrevenn hilste fra dere!! Ikke minst var det koselig å komme hjem til en pakke fra min hemmelige venn i posten![:D] Ble sååå fornøyd og glad for gavene jeg fikk: TUSEN TAKK!![:)]

Her er magen min i dag, 25+2 uker på vei:

KLEM til dere alle [:)]

Velkommen tilbake! Du får ta det ro og slappe godt av, så satser vi på at babyen får bli i magen noen uker til, og at formen din holder seg fin og stabil. [:)] Klem

Hei og velkommen tilbake! Så godt å høre at du e blitt bedre! Kjempe skummelt d der, å trasi at dem ikkje hadde NOEN svar å gi dæ[:-][8|] Du må slappe masse av og ikkje stresse nokka![:)]
Krysse fingran å banke i bordet for at d ikkje blir mer tull no<3 *klem fra mæ å lille pia i magen*

ORIGINAL: hctib89

Hei og velkommen tilbake! Så godt å høre at du e blitt bedre! Kjempe skummelt d der, å trasi at dem ikkje hadde NOEN svar å gi dæ[:-][8|] Du må slappe masse av og ikkje stresse nokka![:)]
Krysse fingran å banke i bordet for at d ikkje blir mer tull no<3 *klem fra mæ å lille pia i magen*

Godt å høre du er bedre!! Og velkommen tilbake [:)]

Virkelig en dramatisk opplevelse for deg dette.
Godt du er bedre nå, og jeg krysser fingrene for at du holder deg frisk fremover[:)]

ORIGINAL: hb77

Velkommen tilbake! Du får ta det ro og slappe godt av, så satser vi på at babyen får bli i magen noen uker til, og at formen din holder seg fin og stabil. [:)] Klem

sååå bra at det går bedre. Nå får du bare slappe av i 15 uker til! Vi vil ikke at det skal komme noen julibabyer heeelt enda [;)]

Velkommen hjem!
Det er kjekkest å være hjemme, men det var rart at de bare kunne sende deg hjem når du var så dårlig og de ikke visste hvorfor.

Uansett, kjekt å høre at du er bedre, du får holde deg hjemme en stund nå  [:)]

Så godt å høre at det går bedre med deg! Og bra er jo det, siden du ble sendt hjem, tiltross for at de ikke fant ut hva som var galt. Håper formkurven fortsetter å stige, og at ting holder seg stabilt i noen uker til. Heldigvis går utviklingen raskt med de små nå, så det er ikke mange ukene ekstra i magen som skal til for at prognosene bedrer seg betaktelig. Men håper jo lille knøttet får være der inne i minst 10 uker til!

ORIGINAL: tullingen

ORIGINAL: hb77

[:)]Velkommen hjem ja...
[;)]akkurat gråtet en liten skvett for deg....

Klem

Hørtes veldig skummelt ut, dette! Håper du slipper svangerskapsforgiftning, altså! Sender deg masse gode tanker og krysser fingre og tær for at bebis holder seg der inne så lenge som mulig!!

Dette skal gå bare bra! har krysset fingrene myyye for deg, å tenkt enda mer på deg. Godt å høre at du er på bedringens vei [:D][:D]

ORIGINAL: Gizmonie

[:)]Velkommen hjem ja...
[;)]akkurat gråtet en liten skvett for deg....

Klem

Tusen takk for medfølelsen din[:)] Jeg gråter lett selv enten jeg blir nervøs eller letta på andre sine vegne. Det var utrolig skummelt å få den beskjeden om at babyen måtte ut, for så en time senere å bli fortalt at babyen blir inne likevel. Gjett om følelsene gikk amokk! Men nå bare nyter jeg hver dag, for vet ikke hvor lenge jeg får ha henne i magen[:)] 

Back
Topp