Hei alle sammen *ny her*

kanskjebabyimagen

Første møte med forumet
ville bare hilse på alle sammen og håpte at kanskje noen av dere kan hjelpe med en liten ting.

1. er det ofte at det kommer "skyggestreker" på clearblue testene?
2. noen som har opplevd å få "mensen" men kommer kun blod når man tørker seg? hvis var du gravid eller var det mensen?

Heisann og velkommen til oss

Skyggestreker er ganske normalt vent en dag eller to og ta en til så får du nok tydeligere svar.
Blod når man tørker seg er heller ikke uvanlig. Jeg har iallefall opplevd det

Lykke til!

Hei. Jeg kan ikke svare deg på spm nr 1, siden jeg hadde tydelig resultat med en gang. Men vil annbefale deg å ta en clereblue digital test, ingen streker bare " gravid" eller " ikke gravid" ;) Ang spm nr 2. Jeg har flere ganger hatt en pitteliten bløding som har stanset ett par dager før mensen, og da har den som oftest kommet 2-3 dager senere. Men det kan vet du være festebløding :-) Så mitt råd til deg, vent ett par dager og kjøp en digital test. Du får billige tester på billigetester.no ;-) Lykke til! :D

takk for svar:)
Det er første gang at jeg har gått i 3-4 dager med at jeg kun får blod på papiret. normalt sett får jeg mensen med en gang. for en uke siden var jeg skikkelig øm rundt livmorområdet. kjentes ut om jeg hadde gangsper på en måte.

jeg tok en cb test i dag, men ikke med morgenurinen. og den var SUPER svak pluss på. men tenkte det kanskje var en skyggestrek, siden det var så svak som den var, men den kom innen tiden.

Så spennede da! :-) jeg synes at det i alle fall hørtes ut som om du er gravid :-D Så vent ett par dager så blir den sikkert otdentlig positiv! :-D

Hei og velkommen

Hadde bare skyggestrek på de første graviditetstestene jeg også, og hadde også litt blod på papiret når jeg tørket meg men kom aldri noe mer enn det, og 9mnd senere så kom vesla emoticon

Back
Topp