Hei alle sammen.*langt*

JanneJenta78

Forumet er livet
Her kommer en liten oppdatering fra oss.
Har ikke fått vært her så mye i det siste, for det har vært så utrolig mye greier....

Skjedde noe forferdelig trist for snart 3 uker siden...pappa tok livet sitt..[:(] Det er ikke til å fatte. Sitter bare igjen tom og med tusen spørsmål i hodet. Begravelsen var for 10 dager siden, men jeg venter fortsatt på at han skal ringe liksom...si at alt var en dårlig spøk.
Så dagene siden det skjedde har vært ganske hektisk og kaotiske. Er jo ganske masse som må ordnes i forbindelse med begravelsen..og nå har jeg og søstra mi såvidt begynt å ordne i forhold til arv osv. Har vært en del styr i forbindelse med sambo til pappa også, men det har heldigvis roet seg nå.

Det som er det sykeste med hele greia er at verken søstra mi eller jeg har fått noe tilbud om krisehjelp!! [:@] En må jo være psykotisk her i landet skal en få snakket med noen! Så mamma har bestilt time til psykolog for meg i dag..til 600 kr timen..[&:]

Dagene har begynt å stable seg litt på bena igjen nå da. Men det er jo så mye annet jeg/vi må styre med også at jeg har mest lyst å bare grave meg ned under dyna og bli der.
Venter jo på at huset vårt skal bli ferdig også..skulle vært ferdig i sept/okt, så begynner å bli VEL lei! Gitt opp håpet å få feire jul i nytt hus (ikke at et blir rare feiringa nå da..men er jo tross alt lillegutt sin første jul..alt skulle være så koselig og bra nå!![:@][:(][:(]).
Så blir jo ingenting av det vi har avtalt i forbindelse med huset gjort/fulgt heller..helvettes håndarbeidere sier jeg bare!! Må jo gå i hælene på dem hele tida jo!

I tilegg er jeg jo arbeidsledig fra januar av..så må styre med dagpenger og shit. Og jeg får ikke søkt før jeg får skattekort og div., så blir helt matt av det også. Fikk telefon i dag da..ble spurt om jeg kunne komme på en samtale på en jobb jeg bare sendte cven min til. Er "drømmejobben", så kryss fingrene for at jeg får den da jenter!!

Og så er det jo snart jul oppi alt dette da...har ikke kjøpt en brøkdel av gavene enda. Ikke har jeg veldig mye tid eller overskudd til det heller. Men møter vel forståelse hos de fleste der tror jeg..*sukk*

Dette ble langt..og var vel heller lite hyggelig lesing oppi julestria, men var godt å få "syte" litt til dere. Har ikke glemt dere!

Håper alle sammen får en flott jul om ikke vi "snakkes" før den tid!

Uff nå ble jeg helt dårlig her. Skjønner virkelig at du har det vondt nå. Sender deg mange trøsteklemmer.
Her i Norge er det ikke lett å få hjelp skal jeg si deg. Utrolig urettfertdig system men er iallefall jeg. Ønsker deg og din famile en riktig god jul.

Sitter her med tårer på kinnene jeg nå! Huff! [:(] Sender deg en stor klem!
Tenker på deg, og håper du/dere får en hyggelig jul med lillemann selv om ting har vært enormt triste og vanskelige i det siste!
Igjen- en stooooor klem!

Hei.

Så trist å lese om faren din, det er ikke lett å være i en slik situasjon. Og takk for at du deler "sytingen" din med oss, der er akkurat derfor vi er her. Håper du og familien din klarer å stable dere på beina, og at tiden kan være deres beste venn.

Lykke til med jobbsøking! Og når det gjelder husbygging forstår jeg godt hva du mener, det er et herk..

God jul og godt nytt år til deg og dine.

Klem fra oss

ORIGINAL: stinemille

Tenker på deg, og håper du/dere får en hyggelig jul med lillemann selv om ting har vært enormt triste og vanskelige i det siste!
Igjen- en stooooor klem!

Dette var grusomt å høre! Føler så utrolig masse med dere...Skjønner du ikkje har overskudd til å gjøre alt det andre, og det med gaver skjønner alle om du ikkje klarer å få gjort unna. Er nok ingen som forventer noe sånt. Alt skal jo liksom komme på samme tida, typisk.

Ting føles så ufattelig meningsløst og det er vanskelig å fatte at slikt kan skje, men håper dere klarer å gjøre det beste utav jula.

Sender en enorm trøsteklem til dere alle! Kommer til å tenke masse på dere!

*klem*

ORIGINAL: Solvit

Huff dette var trist lesing[:(][:(][:(] Veit ikke helt hva jeg skal si jeg, men sender deg en stor trøsteklem jeg.

ORIGINAL: Munemor

Dette var grusomt å høre! Føler så utrolig masse med dere...Skjønner du ikkje har overskudd til å gjøre alt det andre, og det med gaver skjønner alle om du ikkje klarer å få gjort unna. Er nok ingen som forventer noe sånt. Alt skal jo liksom komme på samme tida, typisk.

Ting føles så ufattelig meningsløst og det er vanskelig å fatte at slikt kan skje, men håper dere klarer å gjøre det beste utav jula.

Sender en enorm trøsteklem til dere alle! Kommer til å tenke masse på dere!

*klem*

Takk alle sammen!! Setter veldig pris på ordene deres

ORIGINAL: Solvit

Huff dette var trist lesing[:(][:(][:(] Veit ikke helt hva jeg skal si jeg, men sender deg en stor trøsteklem jeg.

Signerer
Så får du bare gi lyd fra deg om du trenger å snakke[;)]

Igjen- en stooooor klem!

Uff da Janne, dette var da veldig trist lesning. Ord rekker ikke til i slike situasjoner, men jeg ønsker deg alt godt i denne tunge tida.
Kjempestor klem fra mamman til Mathias

NB: Krysser fingrene for at du får jobben-husk:Gode ting skjer med snille jenter-og du har jo vært snill!

Å nei, så forferdelig da vennen![:(] Dette var utrolig trist lesing altså...kan ikke forestille meg hva du går gjennom en gang... Syns i allefall det er flott at du letter på hjerterota di her hos oss så du ikke bærer på alt av tanker alene. Vi er her for deg!
Skal krysse alt jeg har for den jobben vennen. Ønsker deg og dine en fin juletid til tross for alt dette vonde som har skjedd da, og håper dere snart får flytte inn i huset deres.
Stoooor klem herfra!

ORIGINAL: bondekone

ORIGINAL: Frumus.

Uff nå ble jeg helt dårlig her. Skjønner virkelig at du har det vondt nå. Sender deg mange trøsteklemmer.
Her i Norge er det ikke lett å få hjelp skal jeg si deg. Utrolig urettfertdig system men er iallefall jeg. Ønsker deg og din famile en riktig god jul.
sign
og håper du får jobben

ORIGINAL: Frumus.

signerer!!![:)]

Igjen- en stooooor klem!

ORIGINAL: Iroim

Hei.

Så trist å lese om faren din, det er ikke lett å være i en slik situasjon. Og takk for at du deler "sytingen" din med oss, der er akkurat derfor vi er her. Håper du og familien din klarer å stable dere på beina, og at tiden kan være deres beste venn.

Lykke til med jobbsøking! Og håper på at huset snart blir klart!

God jul og godt nytt år til deg og dine.

Klem fra oss

Back
Topp