Hei alle sammen......etter en pause

Sarah78 og lillegull

Betatt av forumet
Hei alle damer......har ikke vært her på en stund etter negativt forsøk i oktober.....måtte bare samle krefter .....

Håper det har klaffet for mange........

Jeg venter igrunn bare på mensen...... og skal melde meg inn til sykehuset da......så blir det vel spray start iløpet av 23-24 dager.....

Lykke til alle sammen som driver på.............ruger eller hvor de enn befinner seg i prosessen ...

Hei og hå! Jeg mistet noen dager etter positiv test. Men fikk bruke den blødningen til å begynne på an igjen, spray den 26.nov. Håper du har fått samlet mange krefter til en ny runde, så skal hvertfall jeg krysse fingre og tær for at neste gang tester du positivt[:)]

ORIGINAL: Anne L

velkommen tilbake[:D] Håper tanta kommer snart! Og lykke til med forsøket[:)]

ORIGINAL: * Babysyk *

Heier på deg og håper du snart lykkes [:)]

Hei og velkommen "tilbake"

Masse lykke til med nytt forsøk!

Velkommen tilbake [:)] Skjønner godt at du trengte en pause, men håper du nå er klar for ny runde og at det denne gangen holder helt i mål [:)]

ORIGINAL: Ida82

Hei og hå! Jeg mistet noen dager etter positiv test. Men fikk bruke den blødningen til å begynne på an igjen, spray den 26.nov. Håper du har fått samlet mange krefter til en ny runde, så skal hvertfall jeg krysse fingre og tær for at neste gang tester du positivt[:)]

Så trist [:(] Hadde ikke fått med meg det jeg. *klem*

Har vært mye borte etter neg forsøk i oktober jeg også, men kjenner jeg begynner å komme i humør igjen nå. Begynner å bli ordentlig motivert til ny runde, venter bare på at tanta dukker opp når som helst slik at jeg kan ringe inn til fryseforsøk nå i desember [;)]

Håper du får mens snart slik at det snart blir spray start [:)]

Velkommen tilbake og masse lykke til! [:)]

Back
Topp