Hei alle sammen! Da kommer jeg inn her på enda et terminforum :)

Ada

Glad i forumet
Helt fantastisk at jeg (forhåpentligvis) kan få oppleve et fjerde svangerskap :) Håper så veldig at dette går bra og at nr.4 kommer til oss i april :) Gleder meg til tiden fremover! Termin ca. 12 april 2015. Er ikke helt sikker pga at jeg ikke har fått tilbake mensen etter fødsel.

Masse lykke til jenter!
 
Gratulerer så mye :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
  • Liker
Reactions: Ada
Gratulerer og velkommen :)


6. April 2013
7. April 2015
 
  • Liker
Reactions: Ada
Gratulerer så masse :D Fjerde mann ja :D Så spennende :D
 
  • Liker
Reactions: Ada
Gratulerer og velkommen;)


<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
 
  • Liker
Reactions: Ada
Gratulerer så mye :)
 
  • Liker
Reactions: Ada
Tusen takk alle sammen:) Ja dette er jammen spennende og litt uvirkelig fremdeles..., det ble klaff så fort, hadde ikke forventa at det skulle skje så raskt, 1 pp. Dette er stas!:D Tok 6 mnd sist, så trodde det skulle gå enda lengre tid denne gangen. Gleder meg til å se/høre reaksjonene til alle når vi forteller! hihi, kan bli morro;)

Trivelig å være her hoss dere! Heia april! Håper det går bra for alle spirer og mammaer!
 
Gratulerer! Det er koselig med en flokk med barn :)
 
  • Liker
Reactions: Ada
Ja, det er veldig travelt i noen år, men vi syns det er topp:)
Det er jo en liten periode hvor det herjer som verst.. Altså, jeg vet alle aldre har sine gleder og utfordringer..men småbarnsperioden med lite søvn tar jo på. ;) men i det store og det hele så er det en liten periode med hardt arbeid kontra all gleden man får igjen.
 
Det er jo en liten periode hvor det herjer som verst.. Altså, jeg vet alle aldre har sine gleder og utfordringer..men småbarnsperioden med lite søvn tar jo på. ;) men i det store og det hele så er det en liten periode med hardt arbeid kontra all gleden man får igjen.

Helt enig:) Som jeg skulle sagt det selv. Og med god hjelp fra besteforeldre, senking av forventninger og rett innstilling så tar vi dag for dag og prøver å glede oss over de gylne øyeblikkene i hverdagen. Og prøver å få disse årene fotografert og filma, så vi kan se tilbake etterhvert å nyte stundene litt mer;)
 
Back
Topp