Hei alle sammen! :D

Tofus

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Hei!
Jeg kommer inn her fra november da jeg har fått flyttet min termin tilbake 4 dager og har da foreløpig termin 1. desember.

En liten introduksjon, er 28 ( i dag faktisk ;) ) fra sørlandet, har en gutt på 2,5.

Vi har slitt litt med å få små, og var faktisk en uke unna oppstart med sprøyter med ivf da jeg testet positivt. Så dette er en liten mirakelbaby!

I dag var jeg på tul og der var det et lite knøtt på 1 cm med bankende hjerte!!!! Jeg har hatt 3 små blødninger i det siste så det var ubeskrivelig godt å se at lille hadde det fint!

Blir gøy å bli kjent med dere fremover!

71c186454d9507a81c6eedee83e0a8a3

Så hærlig, gratulerer med mirakelet og velkommen hit. Og masse gratulerer med dagen din:-) kjekt du vil bli med oss i desember gjengen.

Gratulerer så mye med dagen og gratulerer enda mer med et bankende lite hjerte❤

Gratulerer, både med dagen og med spiren :-) Og velkommen hit :-)

Gratulerer og velkommen :) husker deg fra assistert forumet. Vi er ganske mange fra mars-forumet der :D

Gratulerer og velkommen :)

Gratulerer og velkommen :) husker deg fra assistert forumet. Vi er ganske mange fra mars-forumet der :D
Virkelig? Nå ble jeg glad nå, så gøy det klaffet for flere! Gratulerer til deg, og unner dem som har gått litt lengre vei dette virkelig!!!

Virkelig? Nå ble jeg glad nå, så gøy det klaffet for flere! Gratulerer til deg, og unner dem som har gått litt lengre vei dette virkelig!!!

Vi er en liten gjeng under en egen ivf tråd langt her nede :D

Tusen takk for det,dette er veldig uvirkelig men også helt fantastisk at Ivf finnes ❤ det er jeg kjempetakknemlig for! Kjempegøy at det klaffet for deg rett før du skulle i gang med medisiner og slikt! Måtte spirene våre sitte helt til desember :)

Back
Topp