Hei alle sammen =0)

MissManga2014

Glad i forumet
Takk for alle hilsningene jeg har fått gjennom melliott[:)]
Er hjemme en tur nå på "prøve" for og se hvordan det går... Har fortsatt høy crp og en del smerter, men morkaka er holdt seg på plass så fikk hjem hvis jeg lovte å være rolig å ligge for det meste!! Skal til lege på torsdag å ta nye prøver,og om crp fortsatt er høy da må jeg tilbake på sykehuset for enda mere prøver... Har fått slappet litt av imellom alle prøvene og slikt, men ser frem til å sove i min egen seng, og ikke dele rom med noen som ligger med rier, hehe
Men takk for alle hilsningene iallefall, håper alt er bra med dere =0)

*klem klem*

Velkommen tilbake! Så bra du får komme hjem og slappe av litt, og at morkaka holder seg slik den skal. Krysser fingre for at det vil være sånn noen uker til Så må du passe på å hvile masse nå da!!

å, så godt du får komme hjem en tur!:) håper du har folk rundt deg som kan stulle og stelle med deg så du bare kan slappe av og prøve å nyte sofaen, tv'n og litt god mat og stell:) det trenger du nå og har fortjent det!:)

Takk for det jenter [:)]
Sambo steller godt med meg nå, sov i 20 min nå å..så er godt å være hjemme :)
må vel gjøre alt for å bli bra å at jeg får bli hjemme[:D]

Så bra at du har fått komme hjem, bare hvil dæ masse å ikkje jør en skit![:)] Så håpe vi at crp'en har sunke å at alt går bra videre framover[:)]

ORIGINAL: hctib89

Så bra at du har fått komme hjem, bare hvil dæ masse å ikkje jør en skit![:)] Så håpe vi at crp'en har sunke å at alt går bra videre framover[:)]

hehe ja får ikke gjøre en dritt heller, sambo holder meg på soffaen, har henta dyna og greier til meg nå, så da koser jeg meg [:D]
Krysser fingrene for at crp er sunket og at alt går bra fremover nå... fryktet at de måtte ta hun ut en stund da jeg lå der... men heldigvis ble ting litt bedre etterhvert [:)]

ORIGINAL: tullingen

ORIGINAL: Lille Ris

Velkommen tilbake! Så bra du får komme hjem og slappe av litt, og at morkaka holder seg slik den skal. Krysser fingre for at det vil være sånn noen uker til Så må du passe på å hvile masse nå da!!

Hihi ja nå blir det å hvile, vil bli bra og at lillemor skal holde seg inne en stund til[:D]

Back
Topp