Hei alle søte:-)

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Da har jeg kommet meg gjennom en forferdelig helg...det hele begynte med små smerter nederst i magen. Føltes egentlig ut som mensmurringer, litt mer vondt enn bare ubehagelig, om dere forstår meg?!?

Så på fredagen så kom det forferdelige tak i magen, det ga seg jo aldri. Jaja, skikkelig med luft tenkte jeg ;-) gikk deretter på do for å få ut all denne luften, men der var det jo ikke noe luft. Istedenfor så jeg blod i trusen... Ikke mye, men nok til at jeg skvatt litt.

Resten av historien er vel egentlig litt "blurry", men smertene ga seg til slutt, etter å ha fått ut en del blod og gørr... Ringte legen som da forstod godt hva jeg tenkte, men siden smertene og blødningene ga seg tilslutt var det heller ingen hast med å få meg inn, naturen ordnet opp på egenhånd sa han... Så har time NESTE onsdag for å sjekke om alt er ute...

Så nå er jeg litt tom, vet ikke helt hva jeg tror og håper på nå. Noe baby blir det jo desverre ikke i november, og jeg er trist, på en måte, men synes det er rart at jeg ikke er mer knust enn det jeg er?!? Lurer litt på om jeg er i en liten boble og ikke forstår hva som har skjedd...





Sent from my iPhone using BV Forum
 
Last edited:
Huff av meg! Føler såå med deg og vet hva du går gjennom! Første gang jeg mista fikk jeg ikke noe følelsesmessig reaksjon før etter noen dager. Ønsker deg lykke til videre og håper en ny spire sitter kjapt for dere!!:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Huff, så trist. Håper inderlig det går bra med deg! Ønsker deg masse lykke til videre og at du får en ny spire som sitter :) Stor klem <3
 
Dette var jo leit.. Når jeg mistet min første ble jeg kjempe lei meg der og da.. når blodet kom.. Men etter en stund så kjente jeg ikke noe særlig til "tapet". Håper det går bra med deg ^^,
 
Føler virkelig med deg! :( Håper det går bra med deg og at spira sitter på ny om ikke så lenge! :Heartred
 
Uff, klem til deg!
Det er like normalt å ikke være knust som å være fullstendig knust, det finnes like mange måter å reagere på en spontanabort på som det finnes spontanaborter.

Jeg mistet tidlig i svangerskapet i desember, ble heller ikke knust. Og overrasket over hvor fort jeg sluttet å være trist.
 
Åååh så trist :( jeg har mista en gang før og er ganske vanlig å spontan abortere, desverre :/ men det hjalp meg å tenke på at det er bedre at det skjer tidlig enn seint.. <3 sender en varm klem til deg og du får ha lykke til, håper neste sitter som den skal <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Føler virkelig med deg! Huff så trist :/

Mista selv i januar og var lei meg akkurat den dagen. Arbeidsgiver tvang meg nesten ut i sykemelding kun for å ta det med ro. Var jo hormonell så plutselig var det ei grinebølge igjen. Håper det går bra med deg, og om det er noe trøst så ble jeg gravid igjen 3 uker etter sa. Det kan altså slå til med en gang etterpå. (Tror spontanaborten regnes som en mens.) Du må selv føle på om du er klar for en ny graviditet så tett etter :) For meg var det som et slags "plaster" på såret.
 
Trist. :-( Masse gode tanker og klemmer. Håper en spire sitter igjen raskt!

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
 
Det var synd:( håper du blir gravid igjen ved neste anledning:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Tusen takk alle sammen for gode ord :) vi bestemte oss i går for å fortsette å prøve på en 2014 baby, kan ikke gi opp håpet om en liten en til, helt enda:)
 
:( Føler med deg! Har vært igjennom det samme før.. Ønsker dere alt det beste og en frisk spire til slutt!! :) god klem..


Sent from my iPad using BV Forum
 
Back
Topp