HEI ALLE *Oppdatert*

babymama81

Elsker forumet
Hallo
Tror jeg hører til her.
Hadde IKM i går etter 26 dagers syklus som den har pleid å være.
Ingen  mens og svak positiv i dag,
Men har de 10 mnd vi har prøvd hatt 2 kjemiske så jeg vet ikke hundre prosent, men føles veldig som det har klaffet.
Var faktisk hos gynekolog i dag, grunnet noe annet og da jeg forklarte at jeg har hatt 2 kjemiske og ikke visste sikkert nå skal jeg få komme på UL fredag om 2, 5 uker. Det var jo fortidlig å se noe i dag.
Men satser på å melde meg inn her, så jeg henger her med dere

_________________________________________________


Tok en CB digital på morgenen i dag.
Den viste pregnant 2-3

Gleder meg til å bli kjent med dere.
 
Juhu, så gøy med flere folk her!! Velkommen så mye!! :) Du havner jo her vet du!! Når har du termin i tilfelle tror du??
 
Babyverden sier utifra 26 dagers syklus er det 1.mai, utifra 28 dagers syklus er det 3 mai. Så en gang mellom der tenker jeg,.
Og JA jeg skal inn hit!!!
Går utfra at jeg er gravid.
 
Det høres jo sånn ut (som at du er gravid altså)!!! Jeg har aldri fått en strek (svak eller sterk) hvis jeg ikke har vært gravid!! :)
 
Jeg har fått de 2 gangene jeg hadde kjemisk, men de var MYE svakere enn denne.
Men har 15 billigstrimler og 2 digitale liggende, så blir testing HVER dag framover
 
Hehe, du får oppdatere da når du har testet igjen!! :)
 
Herlig! Og gratulerer! Flott at vi begynner å bli flere her inne :D:D:D
 


Loka skrev:
Herlig! Og gratulerer! Flott at vi begynner å bli flere her inne :D:D:D

Ja det er ikke mest liv her enda...
men det kommer vel sikkert en hel drøss inn etterhvert.
håper vi blir et sammensveiset og aktivt forum


 


Loka skrev:
Herlig! Og gratulerer! Flott at vi begynner å bli flere her inne :D:D:D


Sign:)
 


babymama81 skrev:


Loka skrev:
Herlig! Og gratulerer! Flott at vi begynner å bli flere her inne :D:D:D

Ja det er ikke mest liv her enda...
men det kommer vel sikkert en hel drøss inn etterhvert.
håper vi blir et sammensveiset og aktivt forum



Ja, håper vi blir maaange og skravlesyke 

 
Gratulerer :D kan jeg få spør hva som er forskjellen på en kjemisk graviditet og en SA ? jeg hadde en SA for et par måneder siden.

Denne gangen har vi igrunnen ikke prøvd å bli gravide, men håper allikevell at jeg er gravid :) syntes jeg kjenner symptomer allerede :P men det er vel bare hode som spiller et puss me kroppen =) ;)
 
Så bra!! Gratulerer så mye :)
 


hope<3 skrev:
Gratulerer :D kan jeg få spør hva som er forskjellen på en kjemisk graviditet og en SA ? jeg hadde en SA for et par måneder siden.

Denne gangen har vi igrunnen ikke prøvd å bli gravide, men håper allikevell at jeg er gravid :) syntes jeg kjenner symptomer allerede :P men det er vel bare hode som spiller et puss me kroppen =) ;)


Forskjellen er at på kjemisk så blir egget befruktet, men det fester seg ikke ordentlig. Siden egget streifer borti livmoren produseres litt hcg og det kan gjøre utslag på test.
SA da har egget festet seg, men man mister.
 
Velkommen inn, og sier som de andre!:)
 


babymama81 skrev:


hope<3 skrev:
Gratulerer :D kan jeg få spør hva som er forskjellen på en kjemisk graviditet og en SA ? jeg hadde en SA for et par måneder siden.

Denne gangen har vi igrunnen ikke prøvd å bli gravide, men håper allikevell at jeg er gravid :) syntes jeg kjenner symptomer allerede :P men det er vel bare hode som spiller et puss me kroppen =) ;)


Forskjellen er at på kjemisk så blir egget befruktet, men det fester seg ikke ordentlig. Siden egget streifer borti livmoren produseres litt hcg og det kan gjøre utslag på test.
SA da har egget festet seg, men man mister.

Tusen takk for svar =) Å GRATULERER !!!!!!!! :DDDD
 
Back
Topp