Hei alle nydelige jentene

Lille Snodig

Glad i forumet
Håper det går bra med dere alle.
Her er hverdagen hektisk som den sikkert er for dere også.
 
Gratulerer til alle som har hatt bursdag og alle som har hatt evt andre feiringer.
 
Vi har akkurat fått VARME i gulvene i 1.etg. og det er NYDELIG. Om noen tenker på å ha det i et evt nytt hus, trenger ikke vurdere det en gang. ANBEFALES.
 
Selv er jeg nå 15 uker på vei og som de andre gangen er magen på plass for lenge siden. Bortsett fra bekkenet som jeg sliter veldig med, er det veldig anderlesdes å gå gravid denne gangen. Tenker liksom ikke så mye på det, og syntes tiden går greit. Skal på ultralyd den 28 des. har en veldig følelse på gutt, og jeg må innrømme at jeg ønsker meg det. I såfall blir det en liten Heljar Blir selvfølgelig glad om det blir ei jente også, da blir det muligens Hilja, men det er nå litt spesiellt og få en gutt da siden vi mistet Jardar Så lenge vi slipper å oppleve å miste barnet vårt en gang til, så er jeg vel veldig fornøyd. Men håper det er lov å ønske seg.[8|]
 
Vil dere skal vite at jeg tenker masse på dere som jeg ikke er her så mye.
Håper jeg ikke er helt glemt her[&o]
 
Stor førjulsklem fra Heike
 
 
så spennende[:)]
klart det er lov å ønske seg,[;)]

hvis dere klarer å få til å være med på pepperkake baking hadde det vært kjempe koselig[:)]
blir nok mest pepperkake deig spising for de små, men de får leika litt og vi får litt julestemming[:)]
 
Så kjekt å høre frad eg Heike[:D][:D]
Selv om du ikke er her inne så ofte kommer vi ikke til å glemme deg[;)]
Blir spennende med ul da,selvfølgelig er det lov å ønske seg[;)]
Gleder meg til oppdatering ang ul[:D]
Masse god bedring med bekkenet

Klem
 
Lille Snodig, det går jo ikke ann å glemme deg!!!!
 
Koselig at du titter innom og slenger inn noen ord!!
 
åååh, husker det når jeg gikk gravid med nora. Fikk ultralyd på nyttårsaften av alle dager, blir spennende!!!
 
Du får komme og oppdatere oss når du vet om det blir en Heljar[;)]
 
Back
Topp