Hei alle Mai-jenter :-)

Fått sin egen Emily

Gift med forumet

Hei alle mai-jenter, gratulerer så masse med positive tester og alle mulige symptomer!!

Jeg nærmerer meg IKM (og drømmer selvfølgelig om en positiv test )
Så derfor lurte jeg på...

Når testet du positivt på graviditetstesten? hvor mange dager før/etter IKM/EL ..?

Stor klem til alle sammen fra Ønsker sin egen
[:)]

Hei og hopp[:D]
Jeg testet positivt 3 dager før IKM tror jeg det var. Når skal du teste da? Krysser fingrene for at du kommer inn til oss[:)]

Hei hei!![:D]
Jeg testet postivt 2 dager før IKM, og det var ikke engang med morgenurin [;)]
Masse lykke til med testingen!![;)]
Krysser fingrene for at du kan flytte inn hit permanent [:D]

testa samme dag som jeg skulle ha tr[:D] å fikk veldig positive tester[:D]

ps... MASSE MASSE LYKKE TIL[:)]

ORIGINAL: Silje 82

Hei og hopp[:D]
Jeg testet positivt 3 dager før IKM tror jeg det var. Når skal du teste da? Krysser fingrene for at du kommer inn til oss[:)]

Hopp og hei [:D]
Jeg testet i går og fikk (i følge meg selv) en svak,svak strek  Og det var med en billigtest (stav),
så tok jeg en Clearblue (vanlig) i dag tidlig, men ser ingen strek på den... hm.

Men, det er jo ikke annet å gjøre enn å vente å se om TR dukker opp, og hvis ikke, teste igjen [:)]

dere virker som en så koselig gjeng, takk alle sammen [:)]

Virker som alle har fått positiv test ganske tidlig da med andre ord

oy, da var du heldig! [:)] Lykke til i hele svangerskapet! [:D]

Hei. [:)]

Håper du blir en del av mai-gjengen. [:D]

Selv fikk jeg positiv cb digital 4 dager før IKM på kvelden. [;)]

Jeg testa svakt pos kvelden før IKM med billigstrips. dagen etter tok jeg en digital hvor det sto gravid :)

Jeg testa ikke positiv før dag 34 eller 35 (husker ikke helt), så det er fortsatt håp for deg. Testa positiv på en billigstrimmel men fikk "ikke gravid" på en CB digital SAMME dag. Så ikke stol på CB testen for de tar ofte feil har jeg hørt [:D]
Masse lykke til!
Jeg holder av en plass til deg her i mai-gjengen[:D][:D][:D]

Jeg er jo bare på dag 30, og tror nok muligens at lutealfasen min er 16 -17 dager [:)]
Så fortsatt masse håp [:D]

Får ikke testene jeg har bestilt før på fredag eller lørdag... Så det gir meg litt tid til å bare slappe av og ikke tenke så mye på det.

*gjesp*
Nå har jeg akkurat stått opp, samboeren vekte meg, hadde visst slokna jeg når jeg bare skulle slappe litt av og kose meg i senga.

Er så glad jeg har slik en Frustrert Frue som holder av plass til meg jeg ..! 

Ååå så tålmodig du er da hehe[:)][8D]
Jeg hadde aldri klart å vente til fredag/lørdag.
Løp å kjøp en test NÅ [:D][:D][:D]

Hehe....neida...ikke alle som er så utålmoige som meg, heldigvis[:D]
Håper du får positiv test til helga hvertfall [;)]
Klem

Back
Topp