Hei alle junimammaer

lalina

Elsker forumet
Hei alle sammen!
Eg er helt ny her inne, eller ikke helt. Har vært inne å sett på siden mange ganger men har liksom ikke turt å gjort noe mer. Men nå tar eg mot til meg.....
Finnes ikke datakyndig så det kan godt hende eg trenger litt assistanse etter hvert.
Vi venter en jente 28 juni.
Må bare si at det virker som dere er en kjempe fin gjeng, håper å kunne bli en del av den.

heisan,velkommen velkommen!godt du tok deg mot til å komme hit syns jeg[:D]

vi venter også jente den 28[:)]

kua har vert kalv når det gjelder datakyndighet,men jeg lover deg at så fort du blir hekta her så går det fort i svingene[:D]

bare å spørre så mye du vil,altid noen som kan hjelpe her[;)]

håper du vil trives her.

vi prates![:)]

hei å velkommen så mye[:D]
her vil du nok trives...
er en fin gjeng...ikke så mange her inne i juniklubben[;)]
...derfor er nye hjertelig velkommen[;)]

Heisann! [:)] Velkommen til oss!! Det er jeg som er terminlistesjefen, så nå legger jeg deg til lista vår.... Så får du bare sende meg en pm med flere opplysninger dersom du ønsker det! [;)]

Hei på deg. Velkommen hit til oss. Benytter sjansen til å ønske deg lykke til videre i svangerskapet. [:D][:D][:D]

Hei og velkommen!
Vi venter en gutt den 28. juni. Vi er en gjeng på den datoen nå.. Morro! [:)]

hei velkommen. har termin 25 juni jeg......er også forholdsvis ny ennå jeg og

Heisann lalina!

Velkommen til oss i juniklubben, kjempe koselig at du kom til oss.
Det er kjempe trivelig her, mye å lære å masse gode mennesker å bli kjent med.

Håpe du blir å trives, men det tviler jeg egentlig ikke på..hehe!
Å trenger du hjelp er det bare å spørre...vi skal alle hjelpe deg så godt vi kan!

Klemmer fra Kathrine

Hei alle sammen

Tusen takk for den fine velkomsten eg har fått  Den sette eg utrolig masse pris på!
Men det er litt skummel hvor artig dette er, hadde aldri trudd det skulle være slik. I går måtte eg til og med skru på dataen når eg kom hjem fra jobb kl 22.30 det har da aldri skjedd før, men eg måtte berre inn å se om det stod noe interesant og om noen hadde svart på innlegget mitt. Dette var gøy

Kjekt å få flere fra M&R her inne og.. Vi er vel tre stykker om jeg ikke har gått glipp av noen(?)
ei fra Frei (fødeby Kr.sund), meg fra Eide (fødeby Molde) og deg fra Ålesund da. Kr.sund og Molde sykehus feriestenger vel føden hver sin gang i sommer om jeg har forstått det riktig.

Ja eg synest eg leste det en plass, at de skulle stenge, det er jo i grunnen heilt hårreisende at en så viktig avdelig bare kan ta feriestengt, men så er det vel bare, men det hadde værtfall ikkje hver mannfolka som hadde godt tatt det viss det var de som skulle føde!!

Her i ålesude er det jordmor i kommunehelsetjenesten som er problemet, de har en jordmor ansatt i 50 % for 40 000 innbyggere(ikkje at alle de trenger jordmor da men) når eg bestilte meg jordmortime var det over tre mnd ventetid

I alle dager!! Hørt at det er mangel på jordmødre i Norges land, men så gale trodde jeg ikke at det var! [>:]
Jeg fikk time med en gang jeg.. Eneste ulempen var at hun bare er fredag formiddag i min kommune. Men det virker som det går greitt for vi er bare litt over 3000 innbyggere.
Bor du i Ålesund sentrum?

Er også usikker på om det er juni eller juli det er stengt i Molde, men det blir vel sendt nærmere informasjon om. Jeg som har termin 28 juni kan jo riskikere å fø i juli også..[8|]
Bor forresten ca 30 min fra Molde sjukehus og ca 50 min fra Kr.sund sjukehus, så det er jo ikke all verden. Ulempen ligger selvsagt i å få den hjelpen du trenger når det er ferietid. Blir jo dobbelt så mange pasienter på ett sykehus da.. [&:]

jepp eg bor i ålesund sentrum.
Dere får heilt sikkert nærmere beskjed om når sykehusene holder feriestengt, men det er jo ikkje allverden i reisetid om det blir molde eller kristiansund for deg.

Dårlig stelt med jordmødre her i kommunen ja, de som ikkje er førstegangsfødene får ikkje tilbud om jordmor, etter det eg har hørt.

Back
Topp