hei alle jenter..

Angel_Girl87

Forelsket i forumet
thihi. har sittet og sneket på dere en stund no, så tenkte eg skulle no presentere meg litt jeg og.
er en jente på 23 år og har en liten gutt på 7 mnd.
bor på os litt utenfor Bergen. og her var d jammen meg blitt helt hvitt i dag gitt..

så håper jeg dere kjempe kreative sjeler har plass til ei til med strikkedilla. prøver meg hvertfall på den fronten. [:)]
prøvde å hekle for en stund siden, men fikk d absolutt ikke til, så d ga jeg opp med og gikk tilbake til strikkingen..

ha en fortsatt fin dag folkens og kjør forsiktig dere som har fått snø og glatte veier. [;)]

Hei [:D]
Så koselig at du vil være her sammens oss. Jeg er langt fra noe strikkedame, selv om jeg skulle ønske at jeg hadde klart det. Men jeg får heller se hva dere andre lager og bli både missunnelig og sjalu [8D] papir og stæsj er vel heller noe som passer meg. Holder ikke ungene varme, men håper de blir glad for albumene når de blir store [:)]
Gleder meg til å se hva du strikker [:)]

Heisann og velkommen til oss. Selv er jeg scrapper og wannabe sydame. Håper en gang at jeg kan bli flink til å strikke og men tviler litt på det[8D]

Hei hei [:)]
Koselig å få en strikker til her, så velkommen skal du være! Gleder meg til å se noe av det du lager.
Er storstrikker selv, er ikke sånn kjempeaktiv her inne, men prøver så godt jeg kan [:D]

tusen takk for at jeg er velkommen her inne og.
sittet og sneket litt på dere og må si dere scrappedamer er sååå kreative og flinke med d dere gjør. [:)]
sånne ting hadde jeg aldri hatt tolmodighet til el fått til. finnes virkelig ikke kreativ. [:-]

så ser jeg d er mange som er flinke og hekle, og der misunner jeg dere. dere hekler jo sååå mye fint.

ja, akkurat for øyeblikket er jeg bare wannabe strikkedame jeg og, men prøver og lærer for hver dag som går. så en dag håper jeg at jeg blir flink til d. for d er jo så gøy. [:D]
så for øyeblikket strikker eg en veske med masse mønster fra garnstudio.no. så får vi se hvordan den blir når den er ferdig. [:)]

så mye kreativt alle holder på med da. :D men er kjekt d. synes d er kjekt og sitte og holde på med sånt etter lillemann har lagt seg om kvelden. [:)]

Velkommen! Veldig kjekt med flere strikkedamer fra Bergen [;)] Håper du legger ut bilder av det du lager [:D]

Jeg strikker for det meste, men prøver meg på masse utenom også..

Back
Topp