Hei alle jenter ! Hjeeelp

hoppsideisi1

Glad i forumet
.. dette er ThisIsMe88 som skriver.
Skjønner ikke noe :/ Når jeg logget inn her med email og passord så
blir jeg logget inn på den gamle brukerern min som jeg hadde da jeg gikk med frøkna i 2010.

Skjønner ikke hvordan dette går an egentlig for den mailen jeg logger inn med hadde jeg ikke engang
når jeg hadde denne profilen.

Nå har jeg ikke tilgang til den skjulte gruppen heller. ..

Noen som vet hva som har skjedd ?

Dobbeltregistrering pleier ikke å være lov. Noen steder kan du faktisk bli utstengt hvis du oppretter ny bruker når du allerede har en profil (de følger med på ip adressene du bruker og dette skjer automatisk). Nå vet jeg ikke om det gjelder her, men kan tenke meg det gjør det.

Dobbeltregistrering pleier ikke å være lov. Noen steder kan du faktisk bli utstengt hvis du oppretter ny bruker når du allerede har en profil (de følger med på ip adressene du bruker og dette skjer automatisk). Nå vet jeg ikke om det gjelder her, men kan tenke meg det gjør det.

Kom meg ikke inn på brukeren til til hoppsideisi1 ,derfor laget jeg meg ny bruker. Så har jo ikke vært inne på denne brukereren siden begynnelsen av 2011 kanskje , å laget hoppsideisi1 brukeren med en anna e-mail adresse, så synes det er rart den kom opp på denne emailen jeg har brukt på ThisIsMe88 :/ Skjønner ingenting altså...

Heisann!
Jeg gir beskjed til Forumansvarlig Tamara, så skal vi nok få ordnet det!

Heisann!
Jeg gir beskjed til Forumansvarlig Tamara, så skal vi nok få ordnet det!

Supert , jeg kan nokk godt være hoppsideis1 nå, gjør ikke noe, fordi nå er graviditeten offisiel uansett. Men kom meg ikke på den profilen da jeg skulle inn her når jeg ble gravid , å da ordnet det seg sånn at jeg lagde ny bruker.

Du kan jo bare bytte navn?:)

Joda ! Såklart .. men skjønner bare ikke HVORDAN det er skjedd, for er jo på en måte da litt usikkert system det her,
for den her mailen her nesten helt ny OG jeg bruker ikke samme pc eller noe som da jeg var på forum her inne i 2010..

Heisann.
Er det slik at du ønsker å være hoppsideisi1? eller vil du ha den nye profilen diin? Saken er at vi innimellom slår sammen de brukerne vi kan se er de samme... i forumet kan de gi slike uheldige utslag som det at du ikke kommer inn på din nye bruker, fordi det er din gamle profil som ligger på den brukeren som står igjen når vi har slått sammen kontoene dine... :-) uansett - dette kan vi endre. Send meg en PM med den epostadressen og brukernavnet du har på den nye profilen din, men si også noe om hva du vil vi skal gjøre med brukerne dine :-)

Heisann.
Er det slik at du ønsker å være hoppsideisi1? eller vil du ha den nye profilen diin? Saken er at vi innimellom slår sammen de brukerne vi kan se er de samme... i forumet kan de gi slike uheldige utslag som det at du ikke kommer inn på din nye bruker, fordi det er din gamle profil som ligger på den brukeren som står igjen når vi har slått sammen kontoene dine... :) uansett - dette kan vi endre. Send meg en PM med den epostadressen og brukernavnet du har på den nye profilen din, men si også noe om hva du vil vi skal gjøre med brukerne dine :)

La det bare være slik det er nå :) Gjør ikke noe! Jeg bare lurte på hvorfor det var slik :)

Takk for svar :)

Back
Topp