Hei alle januar-mammaer

Gratulerer! Hvor gamle er barna du har fra før?

Litt enig med det når du kaller svangerskapet et nødvendig onde, men siden jeg nå er 8 uker og formen er upåklagelig, begynner jeg å skjønne at svangerskap ikke bare er fælt (slik det har vært før) :-)

Gratulerer! Hvor gamle er barna du har fra før?

Litt enig med det når du kaller svangerskapet et nødvendig onde, men siden jeg nå er 8 uker og formen er upåklagelig, begynner jeg å skjønne at svangerskap ikke bare er fælt (slik det har vært før) :)
Har en gutt på seks år fra før!
Formen er egentlig helt ok her også, faktisk! Så langt Jeg er latterlig trøtt og sovner "overalt", men ingen kvalme! Med førstemann fikk jeg akutt symptomgivende bekkenløsning i ca uke 20. Kom meg ikke ut av sengen uten hjelp, måtte gå med krykker og ryggsekk istedet for håndveske (!!). Håper jeg kan starte tidligere med fysio denne gangen og bedriver en drøss med øvelser her hjemme for å forebygge mest mulig. Jeg har kjent stikking i bekkenet i forbindelse med snømåking/støvsuging/raking helt siden jeg var gravid sist, så "frykter" at det kommer tidligere enn sist.
MEN, det er jo verdt det!! Til slutt

Du da? Hvor mange barn har du fra før? ☺

Jeg har to fra før, 11 og 13, så her begynner vi virkelig på ny!

Føler med deg som har slitt sånn med bekkenet, har ikke gjort det selv men har sett hvor invalidiserende det kan være. Håper på det beste denne gang!

Har en gutt på seks år fra før!
Formen er egentlig helt ok her også, faktisk! Så langt Jeg er latterlig trøtt og sovner "overalt", men ingen kvalme! Med førstemann fikk jeg akutt symptomgivende bekkenløsning i ca uke 20. Kom meg ikke ut av sengen uten hjelp, måtte gå med krykker og ryggsekk istedet for håndveske (!!). Håper jeg kan starte tidligere med fysio denne gangen og bedriver en drøss med øvelser her hjemme for å forebygge mest mulig. Jeg har kjent stikking i bekkenet i forbindelse med snømåking/støvsuging/raking helt siden jeg var gravid sist, så "frykter" at det kommer tidligere enn sist.
MEN, det er jo verdt det!! Til slutt

Du da? Hvor mange barn har du fra før? ☺

Har du noen tips til øvelser? :) Jeg slet vanvittig med bekkenet fra uke 19 sist, og er redd for en reprise.

Back
Topp