Hei alle gravide! :)

MiniPuselabb

Elsker forumet
Hva driver dere med i det siste? Her har jeg det hektisk hver dag men lille mor på 16 mnd! Så mye å henge fingrene i at jeg glemmer hvor langt jeg er på vei :P så fikk jeg omg syken i går tidlig (omgangssyken) hihi! Gått ned 2 kg på ett døygn :| håper baby har det bra inni der <3 :) om ca 3 uker er det ny ul :) gleder meg masse til å se lille igjen! gynekologen jeg har vært hos er så snill at han har fikset meg ul i uke 17-18 på risken for å se nøye på hjerte :)>

Omgsyken er noe dritt!! Føler med deg der.

Her har jeg også en 16 mnd ung frøken som er OVERALT om dagen. Hun er i bhg 4 dgr i uken, og formmessig er det ok altså
Kvalmen begynner å melde seg mer og mer, og jeg prøver å spise lite og ofte for å holde det i sjakk. Fet mat gjør meg mer kvalm, så relativt sunt ennå....

Her tenker jeg mye på dette med tidlig ul som jeg ser mange av dere andre går på. Jeg står fremdeles og veier frem og tilb om jeg skal. Altså jeg skal i uke 12 uansett, men jeg lurer på om jeg skal på en i uke 8 eller 9 for å se at det lever der inne og at det bare er en.

Har du en desemberunge fra før du også Minipuselabb???

Ja jeg fødte 27 desember 2010 :) får tidlig ul pg arvelig hjertefeil. Mye kvalm her også :( blir kvalm av alt! :| jeg har snuppa hjemme hver dag jeg :P klarer ikke slippe henne ut i barnehage :| uff, jeg er slem :P Hehe! Jeg har jo ikke fast jobb, så derfor ikke behov for å ha henne i barnehage. Men nå som jeg er gravid hadde det ikke skadet med barnehage innimellom :O jeg var på desember 2010 forumet, var du? :)

Back
Topp