Hei alle fine sterke damer!

Cinnamon

Glad i forumet
Etter å ha tittet her inne veldig lenge så tenkte jeg det var på tide å introdusere meg selv. Etter 2 års hjemmeprøving uten hell, så ble mens endelig ringt inn i går, og vi fikk plass!! Alt føles helt surrealistisk akkurat nå. ville egentlig bare si hei til dere alle. Noen flere som skal i gang på Ullevål denne våren?

Masse lykke til!! :)

Så spennende, håper det klaffer for dere raskt! Jeg tilhører Ullevål, og skal ringe inn mens når den kommer en av de nermeste dagene nå...forhåpentligvis.. Håper jeg får plass med en gang jeg også :) når starter du med medisiner?

Spennende!
Vi har også holdt på i 2 år på egenhånd og skal ringe inn mens når den kommer i starten av mars.
Skal dere på nesespray?
Vi tilhører Riksen.

Blir spennende å følge med på dere siden jeg ligger bare hakk i hæl :)

Masse lykke til! Håper du ikke trenger å bli her inne så lenge! ;)

Hei :)
Koselig at du vil introdusere deg, og bli en aktiv del av denne fine gjengen her inne :)
Håper også at det går raskt for dere, og gleder meg til å føle med dere på veien!

Tusen takk for den varme velkomsten alle sammen! Etter å ha gått i det som føles som en evig ventetåke så skal det bli godt å komme i gang. Venter på resepter og plan i posten, men regner med å starte på spray om 3 ukers tid. Sykepleier sa at det i alle fall blir egguthenting etter påske.

Etter det jeg har lest her inne blir jeg både rørt og forbløffet over alles styrke og pågangsmot, er godt å ha noen å dele tankene sine med i denne karusellen:-)

Spennende!
Vi har også holdt på i 2 år på egenhånd og skal ringe inn mens når den kommer i starten av mars.
Skal dere på nesespray?
Vi tilhører Riksen.

Blir spennende å følge med på dere siden jeg ligger bare hakk i hæl :)

Jeg skal bruke nesespray, så det er vel det de kaller langt regime :) nå venter jeg bare på mensen, så jeg kan ringe inn og høre om je får starte opp nå. Første gang jeg gleder meg til mensen kommer ;) da er vi en liten gjeng som skal i gang samtidig da, det blir spennende å følge dere!

Velkommen hit til oss :) :) og masse lykke til <3

Jeg skal bruke nesespray, så det er vel det de kaller langt regime :) nå venter jeg bare på mensen, så jeg kan ringe inn og høre om je får starte opp nå. Første gang jeg gleder meg til mensen kommer ;) da er vi en liten gjeng som skal i gang samtidig da, det blir spennende å følge dere!

Ja, veldig spennende:-) begynner å bli veldig lei av å vente vente vente... Håper på en en fin vår for oss alle!

Ja, veldig spennende:) begynner å bli veldig lei av å vente vente vente... Håper på en en fin vår for oss alle!
Ja, man blir lei av å vente :) har ringt inn mens nå, så skal starte etter påske. Virker lenge til, men nå har jeg i hvert fall fått et tidspunkt :) ja, får håpe dette blir en fantastisk vår for oss alle, vi må jo bare tro det alle sammen :)

Ja, man blir lei av å vente :) har ringt inn mens nå, så skal starte etter påske. Virker lenge til, men nå har jeg i hvert fall fått et tidspunkt :) ja, får håpe dette blir en fantastisk vår for oss alle, vi må jo bare tro det alle sammen :)

Starter du på sprayen etter påske når du fikk mensen nå?
Hvilken dag i syklusen da?

Trodde at hvis jeg fikk mens 8 mars så skulle jeg starte spray rundt 28 mars (rett før påske).

Back
Topp