Hei alle damer!

*Tuva og Jenny*

Elsker forumet
Jeg er bare innom i ny og ne og titter på dere og innleggene deres, og jeg vil bare si at dere er en flott gjeng [:D] Jeg følte jeg fikk mye hjelp og svar på ting jeg lurte på under min graviditet og tiden etter her på forumet! [:)]

Hvordan går det med alle egentlig? [:)] Noen som har noe spennende og fortelle? [;)]

Hei hei!
Ikke så mye spennende å fortelle her.
Teodor er på sin 5. dag med feber så vi skal til legen i dag.
(Grunnen til at vi ikke har gått før er at feberen har sett ut til å forsvinne, for så å komme tilbake igjen)
Så han er ikke helt i slaget desverre, greit å sjekke opp synes jeg.
Ellers er det mye jobbing og ukene går utrolig fort!
_Bra med dere?

Oj, stakkars lille da! Må får høre hva legen sa da [:)]

Joda, alt er bra med oss... [:)] Friske og raske!

hei hei!! Nja spennende og spennende.. her i huset har vi fått en liten guttebass til som er hele 3mnd i morgen. Han ble faktisk født på Linus sin 2 årsdag[:D][:D]
Ellers går det bare fint her. Med 4 barn er det liv i huset til enhver tid. [:D]

vi kom til en legestudent som var veldig nøye!
Konkluderte med ørebetennelse, negatin urinprøve (kan tro det var stas å tisse på en kopp!) og litt høy crp.
Så da ble det antibiotika for 2.gang på 2 uker...
Men får håpe det hjelper. 40 i temp igjen nå i ettermiddag..

Håpe han responderer raskt på AB da!! Godt legestud. var nøye og flink!! tihi flink som tissa på kopp da!! [:)] igjen God bedring!

Her har vi det fint, ferdig med en sykdomsperiode håper jeg - herlig med frisk unge - fælt å se hva en bet. / feber gjør med frøkna vår syns jeg! Jeg er gravid med nr. 2 - med termin i september - så det blir spennende - godt å snart være 12 uker![:)]

Så koselig at du er tilbake her igjen:)

Med oss går det bare bra, Alma er ei herlig og bestemt lita frøken som sprer rundt seg med glede og egne meninger[:)]

Hun skal bli storesøster til ei jente, termin om 12 dager:) Så nå nyter jeg dagene i permisjon og gleder meg veldig.

Koselig å høre at dere har det fint! [:)]
Blir nesten litt småsjalu når jeg ser at flere av dere har fått eller skal ha ett barn til, he he... [:D]
Tuva er blitt så stor nå at hun er iallefall ingen baby lengre, og prater som hun skulle være en voksen!
Men hun har familien å slektes på, for alle er noen kjeftsmeller i min familie [;)]

Back
Topp