hei alle bergensere

Oi, eg får visst besøk på torsdag, skal hente ho på flyplassen kl 12, trur eg. Men eg kan jo kanskje ta ho med visst eg rekke det eller så får eg berre henge meg på eit møte seinare...visst det blir.

bare ta med du:) håper det passer da[;)]

vi kan ju kanske ta det en annan dag då om det passar bättre. kan vi på onsdag? eller e torsdag bäst för de flesta? de e ju kul om så många som möjligt kan vara med..

Eg kan onsdag, men om torsdag passe bedre så skal eg gjere alt for å klare det altså![;)][:D]

For meg passer det best Onsdag. Men torsdag går greit og :)
(Sofie skal få vaksinen på torsdag. Hvordan var formen til barna deres etter de fikk vaksine?)

onsdag kl 13.00 på Era då passar de alla?

kan dessverre ikke...men jeg kan bli med neste gang jeg..

men de e ju trist om inte du kan va me ska vi ta torsdag allikavel för de andra kunde ju kanske på torsdag..? jag lägger min röst på torsdag.. andra?

ORIGINAL: litenängel84

men de e ju trist om inte du kan va me ska vi ta torsdag allikavel för de andra kunde ju kanske på torsdag..? jag lägger min röst på torsdag.. andra?

Jepp, skal prøve å rekke det[;)]

hadde vært kjempeflott om det kunne bli på torsdag,men ikke stress pga meg,vi kan bare ta det igjen vi[;)]...svigers reise på onsdag,lovte å kjøre dem på flyplassen og hjelpe med å rydde huset før de reiser kl.17.skjønner du...

ORIGINAL: dhillon

hadde vært kjempeflott om det kunne bli på torsdag,men ikke stress pga meg,vi kan bare ta det igjen vi[;)]...svigers reise på onsdag,lovte å kjøre dem på flyplassen og hjelpe med å rydde huset før de reiser kl.17.skjønner du...

Ingen problem...og det var jo tross alt du som starta dette innlegget (om eg ikkje huske feil), skulle jo berre mangle at du fikk vere med da[:D]

Vi snakkes på torsdag (håpe eg), ellers blir eg med på neste møte, verre er det ikkje[;)][:)]

du husker nok riktig snuppedupp[:D]...det var jeg som begynte på det hele..hihi..da sier vi torsdag da alle sammen??

tenker det samme jeg å da...hadde vært bedre med noe senter eller noe..egon på lagunen??hm...mange vogner da..

Lagunen er fint for meg, lettare å få parkering der...

lagunen passar mig fint oxå.. har bil..

trosdag klokken 13 på egon da?tenkte å bruke bilstolen jeg,også ta bruke vogna hvis vi sku gå rundt eller noe...

Jeg har ikke bil og orker ikke stresset med buss opp til Lagunen. Blir med en gang det er i sentrum jeg

uff da...er det ingen du kan sitte på med?og går det greit om jeg tar med en venninne?

Er ikkje så fan av å ta buss med barnevogn sjølv. Bur i Loddefjord, så tar som regel buss når eg skal til sentrum å traske om dagane.
Men det går heilt greit, eg blir meir stressa av tanken enn det virkelig er å gjere det[;)]. Går jo alltid veldig bra, folk er hjelpsomme[:)]

Kan vere eg må ha med ei veninne eg også, siden ho kommer med flyet halv tolv. Så ja fra meg.

Back
Topp