Hei alle augustmammaer!

Badeand*

Forumet er livet
Hei, er nye her på Babyverden så jeg tenkte jeg skulle være høflig og presentere meg selv :)
Jeg er 21 år og bor på Rælingen med samboeren og to katter. Er nå i uke 26 og har 97 dager igjen til termin! ;)
Jobber for tiden i skobutikk på Strømmen Storsenter samtidig som jeg er litt vikar i barnehage.

Hva med dere?

Hilsen meg!

Hei Mille.
Bare bor du i Rærlingen eller er du derifra?
Jeg er fra Rælingen, men bor nå i Lillestrøm. Er 32 år, 27 + 1 på vei, og handler ofte på Strømmen Storsenter [;)] 
Jobber du i barnehage i Rælingen?

Hei Mille.
Jeg er fra Rælingen, men bor nå i Lillestrøm. Er 32 år, 27 + 1 på vei, og handler ofte på Strømmen Storsenter

Hei! Jeg er egentlig fra Oslo. Bodd litt her og der, men har bodd her i et år nå og jobber i barnehage på Skjetten.
Hvor på Rælingen bor du? Bor på nedreveien vi, ikke langt unna Kiwi.

ORIGINAL: Mille84

Hei Mille.
Jeg er fra Rælingen, men bor nå i Lillestrøm. Er 32 år, 27 + 1 på vei, og handler ofte på Strømmen Storsenter

Hei! Jeg er egentlig fra Oslo. Bodd litt her og der, men har bodd her i et år nå og jobber i barnehage på Skjetten.
Hvor på Rælingen bor du? Bor på nedreveien vi, ikke langt unna Kiwi.

Bor ikke i Rælingen lenger - men bor i Lillestrøm-syd.
Er oppvokst på Øvre-veien... ved Rimibutikken....
Kiwi? Kan ikke huske at det ligger noen Kiwi der - men Lunds supermarked har kanskje blitt Kiwi? (Ved bensinstasjon og Fjerdingby postkontor?) (Har ikke vært der siden jeg sluttet videregående og det er jo 12 år siden....) 

Hei og velkommen.

Hei, og velkommen her! Eg er 22 år og venter mitt første barn med min forlovende, bur på stord. 

Lund har blitt til Kiwi ja :) Tror nok ikke det er så fryktelig lenge siden det ble kiwi heller, for de fleste vet det ikke :)

Heisann og velkommen......[:)] Jeg er 32 år, fra Jørpeland ("by"utenfor Stavanger) , og vi venter vårt første barn sammen, jeg har 3 fra ett tidligere ekteskap, gutt 14, to jenter på 8 og 12.
Jobber i klesbutikk, men er 100% sykemeldt pga bekkenproblemer

så morsomt er fra rælingen jeg også! vi burde jo møtes og utveksle litt erfaringer.. er 24år og bor nå på løvenstad! er fra fjerdingby like ved rud skole..

Back
Topp