Hehehe

slanker

Glad i forumet
Vi er en gjeng som satt i sofan her hjemme og pratet om alt og ingen ting.
Plutselig sier en venn at nu leker du i puppene dine.....skal da se ned, de STORE flekkene på gennseren min, hehehe *flaut*[&:] jeg merket ingen ting........
Må dra å kjøp ilegg for å ha i bh min, hehe

Hehehe. Glad jeg slipper unna det der altså!

Hahahaha.. Herlig! Ja det er bare å shoppe..! Må nok ta runden jeg også snart!

Uff, ikke noe moro. Mye rart som skjer med kroppen når man er gravid gitt[;)]

Hehe[:D] Godt du var hjemme da[8D]

Håper jeg ikke begynner å lekke SÅ mye enda... Men begynner snart med innlegg jeg også, for her er B'n støtt og stadig våt[&:][8|]

Hehe ja er litt vått her også.. Var ej venninne som spurte om hun kunne se idag!! MELKA!! Da ble jeg satt ut altså.. Hun fikk et kjapt svar tilbake "Ikke f**n!"
Frekt å spør om noe sånt da?

ORIGINAL: IkkjeBareMarita

Hehe ja er litt vått her også.. Var ej venninne som spurte om hun kunne se idag!! MELKA!! Da ble jeg satt ut altså.. Hun fikk et kjapt svar tilbake "Ikke f**n!"
Frekt å spør om noe sånt da?

Ja, da er du kanskje i overkant nysgjerrig[8D]
Er jo heller ikke farge på den nå... Det kommer jo ikke før om lenge, eventuelt etter at babyen har kommet.....

Ja sant.. Jeg ble skikkelig satt ut..! Litt FOR nysgjerrig ja! Men sånn har hun alltid vært:p Nei hun synes nok bare det var skikkelig innteresant at det kom noe UT av PUPPENE!

Ja sant.. Jeg ble skikkelig satt ut..! Litt FOR nysgjerrig ja! Men sånn har hun alltid vært:p Nei hun synes nok bare det var skikkelig innteresant at det kom noe UT av PUPPENE!

[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Stinius

Hehehe. Glad jeg slipper unna det der altså!

OUÆ kan det skje sånn plutselig?? [&:] Jeg har ikke hatt en dråpe fukt i bh eller ut av puppene, bør jeg allikevel være på vakt for at det plutselig har lekket gjnnom genseren? Herregud, ser for meg at det skjer i de værst tenkelige situasjoner, mens jeg holder forelesning, eller på butikken, på møte... eller... ææææææh...[:(]

OUÆ kan det skje sånn plutselig?? Jeg har ikke hatt en dråpe fukt i bh eller ut av puppene, bør jeg allikevel være på vakt for at det plutselig har lekket gjnnom genseren? Herregud, ser for meg at det skjer i de værst tenkelige situasjoner, mens jeg holder forelesning, eller på butikken, på møte... eller... ææææææh...

Her kom det bare helt plutselig[:D][:D][:D]

Back
Topp