Helenpia
Forumet er livet
Jeg har jo termin den 28 juli, og vi er kommet oss til Bodø innen 14 dager.
Må innrømme at jeg har sett frem til å få nyte noen rolige dager på hytta i sommer.
Hytta er da pappas barndomshjem som ligger nydelig til ved havet.
Vi har alt vi trenger der, så det er som et vanlig hus.
Det tar en og en halv time å kjøre dit, så det er ikke langt.
Så i går mens jeg snakka med pappa, fortalte jeg ham at jeg gledet meg sånn til å komme hjem, og ikke minst til turer på hytta.
Da kom beskjeden.......
Du skal ikke på hytta i sommer nei. Du får pent holde deg nært hjemme, og nært sykehuset.
Vi skal ikke ha noe av at du ikke rekker frem til sykehuset når du skal føde...hehehe.
Da måtte jeg le altså.
Å det sier du pappa....som dro mamma med ut i en 14 fots robåt for å fiske bare 14 dager før fødselen.
Du var jo her på hytta da!!!
Men det var noe heeelt annet ja. Kunne ikke sammenlignes en gang [8D]
Jeg lurer på hvordan det skal bli å bo i samme hus som ham når det nermer seg fødselen [8D]
Han blir vel mer stressa en Reidar tenker jeg...hehehe
En ting er sikkert...på hytta det SKAL jeg [:D]
Må innrømme at jeg har sett frem til å få nyte noen rolige dager på hytta i sommer.
Hytta er da pappas barndomshjem som ligger nydelig til ved havet.
Vi har alt vi trenger der, så det er som et vanlig hus.
Det tar en og en halv time å kjøre dit, så det er ikke langt.
Så i går mens jeg snakka med pappa, fortalte jeg ham at jeg gledet meg sånn til å komme hjem, og ikke minst til turer på hytta.
Da kom beskjeden.......
Du skal ikke på hytta i sommer nei. Du får pent holde deg nært hjemme, og nært sykehuset.
Vi skal ikke ha noe av at du ikke rekker frem til sykehuset når du skal føde...hehehe.
Da måtte jeg le altså.
Å det sier du pappa....som dro mamma med ut i en 14 fots robåt for å fiske bare 14 dager før fødselen.
Du var jo her på hytta da!!!
Men det var noe heeelt annet ja. Kunne ikke sammenlignes en gang [8D]
Jeg lurer på hvordan det skal bli å bo i samme hus som ham når det nermer seg fødselen [8D]
Han blir vel mer stressa en Reidar tenker jeg...hehehe
En ting er sikkert...på hytta det SKAL jeg [:D]