Hehehe, MME igjen

ORIGINAL: ilabom

ORIGINAL: Snorkmaiden

Tapt kampen du ? neeei!
Du har som de andre sier vunnet ! Det er jo ingen av dere som vinner noe på å slite med amminga å bli stressa å lei !
tror det er viktig å huske at det skal være koooos [:)]

Sant det altså, det bør være kos, og det har det ikke vært her i grunn [:)]

Vi sliter en del med amminga her om dagen og, så vi får se hva vi ender opp med, men har funnet ut at jeg ikke skal ta det som et nederlag om det ikke går. orker ikke å stresse med det så mye, blir jo ikke noe bedre da :)

god innstilling!! [:D]

ORIGINAL: Snorkmaiden

ORIGINAL: ilabom

god innstilling!! [:D]

og uansett har alt sine fordeler [8D]

DET er veldig sant [8D]
Jeg har en sove-hel-natt-date ventende rett rundt hjørnet, og det kan man jo ikke hvis man ammer og har baby som spiser om natta [:D]

Her går det fortsatt i MM, MME og pumping [:)] Vi har gitt MME ved siden av siden dag 3, og har ALLTID hatt en veeeldig fornøyd og snill gutt [:)] Etter å ha lest her inne om urolige babyer har jeg tenkt på om en god del av dem faktisk har vært sultne?
Jeg innså tidlig at jeg ikke kom til å klare å fullamme han, men visste at han fikk like mye antistoffer i seg som alle andre, så jeg slo meg til ro med det [:)]

Jeg pumper for å stimulere når jeg har TID! Hvis ikke så driter jeg i det. Han ammer alltid først, så MME. Jeg pumper feks nå, mens jeg er på BV [8D] og han sover. Igår pumpa jeg meg i bilen på harrytur [8D]

Man blir litt multitasking mama i disse tider ja, hehe [:D]
Men, føler at jeg har gjort mitt og enda litt for å få dette til å gå rundt. Alt ordna seg, også får lille en helvettes ørebetennelse (på begge sider) så han ikke klarer å ligge til. Da får det være nok [:)]

Pumpa er langt ifra min beste venn, jeg blir sår, den drar ikke ut godt nok osv, så vi lar det bare være. Pumper meg nå for å unngå spreng og brystbetennelse [:)]

Trøster meg med at han har fått antistoffer og en god start på livet, vi har jo tross alt amma i 11 uker [:)]

jeg ga ham mm på kopp/sprøyte og flaske i kun 2 uker. den 3 uka var det litt mm og resten mme. Nå har det vært kun mme i 2 hele mnd. han har sove hver eneste natt! (bank i bordet) Vi vinner på å ha en fornøyd bebis :-)

We ROCK, even if we STOP!!

ORIGINAL: Novemberstjerne

jeg ga ham mm på kopp/sprøyte og flaske i kun 2 uker. den 3 uka var det litt mm og resten mme. Nå har det vært kun mme i 2 hele mnd. han har sove hver eneste natt! (bank i bordet) Vi vinner på å ha en fornøyd bebis :-)

We ROCK, even if we STOP!!

Hvor er "Like" knappen ? :)

Back
Topp