Hehehe, MME igjen

ilabom

Forumet er livet
Julibarna2014
Nå har mini fått mme og mm på flaske de siste dagene, og GUD for en fornøyd liten gutt vi plutselig har da! (Sånn sett bortsett fra at han har vondt i øra da)

Kanskje det hjelper å bli mett hver gang han spiser? [:D]
Jeg har herved bestemt meg for at jeg er ferdig med å stresse med amming, pumping osv. Skal amme det jeg kan, og når det ikke går mer, så blir det flaske. Ferdig med det.

Godt å komme til et punkt hvor man innser at verden ikke går i grus selv om jeg må gi opp amminga [:D]

Velkommen etter,hihi.
Bra det funker da.
Deilig når man kan senke skuldrene,å nyte spedbarns tiden istede [:D]

Hvis jeg bare sier det høyt mange nok ganger mener jeg det til slutt, sant? [8D]

Yeeey!! [:D][:D]
Men seriøst, vi koser oss, og det har vi egentlig ikke gjort frem til nå [:)]

Godt at dere har det bra nå.. Her får missis bare flaske og er veldig fornøyd.. [:D]

AMEN, sister!
Her er det kun mme det går i. Har en goood og mett gutt hver gang. Så god og mett at han sover fra kl 22 til 08.30-09.30 !!!

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Velkommen etter,hihi.
Bra det funker da.
Deilig når man kan senke skuldrene,å nyte spedbarns tiden istede [:D]

sign

Men du ! helsesøster sa til meg at legen kunne skrive ut et kvalmestillende middel ( Afipran ) som øker melkeproduksjonen. (om det er en del av problemet ditt da?[:)]) jeg har lest litt om det, og det skal visst hjelpe 66-100% mens kuren pågår... jeg skal få legen til å skrive ut en resept på dette til meg :) (dette var ikke ment for å stresse med amminga, bare en vennlig tanke :P)

ORIGINAL: Novemberstjerne

AMEN, sister!
Her er det kun mme det går i. Har en goood og mett gutt hver gang. Så god og mett at han sover fra kl 22 til 08.30-09.30 !!!

What she said, bortsett fra jente, ikke gutt [8D][:D]

Det er egentlig ikke produksjonen det er noe i veien med nå, den hadde jeg fått opp, og har kunne fullamme de siste 4-5 dagene.
Lillegutt har ørebetennelse, og klarer ikke å ligge ved puppen, så jeg må pumpe. Og pumpa klarer ikke å tømme som mini gjør=produksjonen synker igjen.
Jeg har krangla og slitt med pupper, amming, baby, pumpe osv i 11 uker (mini er 11 uker i dag), så nå nekter jeg å gå inn i en ny runde! [:)]

Reagerer ikke på Afipran, og kunne godt tatt en kur, men som sagt, slosskampen er ferdig, jeg tapte..[:(][:)]

Vet du, uansett så vant du! For lillegutt har en mamma som er SÅ god at det eneste hun vil er at han skal være mett og fornøyd!

ORIGINAL: En liten morellskatt

Vet du, uansett så vant du! For lillegutt har en mamma som er SÅ god at det eneste hun vil er at han skal være mett og fornøyd!

takk!![:)]

Du - i know the struggle! Og du har kommet deg MYE bedre gjennom det enn jeg gjorde - bare vær STOLT av deg selv!! [:D]

Greit å kaste inn håndkle mens leken er god[;)] Det har jeg gjort også[:D]

AMEN vennen!!!! [:)][:)]

Gikk gjennom det samme jeg, for en uke siden. Det husker du sikkert [:)]

Og denne uken som har gått nå har vært den BESTE jeg har hatt siden fødselen. JA, det er synd at det ikke funka med amminga, MEN det er søren meg ikke all verden heller!!! [:)]

koser meg jeg! Flaskemamma, wohoo! [:)]

ORIGINAL: En liten morellskatt

ORIGINAL: Novemberstjerne

AMEN, sister!

What she said, bortsett fra jente, ikke gutt [8D][:D]

Siiign!!![:D]

Dere er så gode å ha!! [:D][:D]
Alltid masse støtte å få, og det gjør jo at det ikke blir så vanskelig alikevel det her [:D]

Nå skal lillegutt få flaskefrokosten sin før jeg pumper meg tom, for kaaanskje siste gang.. [:)]

Soul: så godt å høre at du har det bedre nå! da har du tatt det rette valget! [:D]
Morell: I know you know the struggle, men du kom deg jammen godt gjennom det her du også! [:D]

Tapt kampen du ? neeei!
Du har som de andre sier vunnet ! Det er jo ingen av dere som vinner noe på å slite med amminga å bli stressa å lei !
tror det er viktig å huske at det skal være koooos [:)]

ORIGINAL: Snorkmaiden

Tapt kampen du ? neeei!
Du har som de andre sier vunnet ! Det er jo ingen av dere som vinner noe på å slite med amminga å bli stressa å lei !
tror det er viktig å huske at det skal være koooos [:)]

Sant det altså, det bør være kos, og det har det ikke vært her i grunn [:)]

Back
Topp