Hehe når barbering av legger...

Lille2015

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Og klipping av tå negler blir en treningsøkt, og du gruer deg til neste gang du må gjøre dette, ja da er man gravid :-P lite luxus problem egentlig. Er jo ikke alle som er så god form at de i det hele tatt tenker på akkurat det mens de er gravid. Men jammen godt å freshe seg opp litt imellom vekt økning og forandring av kroppen. Hadde vi hatt badekar hadde det nok vært selvpleie på høyt nivå, men får nøye meg med dusjen. Virkelig å annbefale :)

Det er så slitsomt!! Jeg bruker sånn barne krakk fra ikea - sitter på den i dusjen når jeg skal stelle legger osv! Skulle hatt badekar selv.. Men nøyer meg med min lange og romslige dusj :D Er helt enig i at det er deilig med litt selvpleie, man føler seg så fresh! Går mye på ansiktsmasker, fotpleie og slikt her.. Skal få til en skikkelig spadag ila august :D DET tror jeg blir godt altså..

Løste det ved å bestille voksing av bena, og fotpleie med pedikyr.. følte meg SÅ mye freshere etterpå :)
Kjenner det begynner å bli litt hår på bena igjen, vurderer å bare spare det, og vokse igjen før fødsel. Om jeg orker å komme meg noe sted når permisjonen begynner da :P

Hehe, jeg kjenner meg igjen! Det skal mye til for at jeg lar kroppen "forfalle" (ikke verdens undergang altså) og siden formen har vært ganske bra hele veien har jeg klart å holde bikinilinje og legger glatte. Men nå begynner magen å bli i veien, hehe. Blir jo helt andpusten av ingenting, haha. Og interessant å oppleve at man ikke er istand til å se skrittet sitt lenger, må bare føle seg fram :hungry:

Ja det er slitsomt å holde kroppen ved like! Men du verden og deilig man føler seg etterpå:) har liksom liten kontroll på kroppen ettersom magen vokser og alt forandres.. Så da er det deilig å ta den treningsøkten med å barbere seg og stelle seg litt:) man føler seg litt bedre;)

Barberte føttene for et par dager siden. Endte opp med 4 kutt :rolleyes: Pleier aldri å blø på føttene, men det forklarer vell litt om hvor vanskelig det er å få det til nå :p

Har ikke noe problem med å barbere leggene, men er mannen som lakker tåneglene mine nå x) også bruker jeg en skjeggtrimmer som mannen ikke bruker lengre til å freshere opp nedentil :p tørr ikke prøve meg med høvel der nå!

Leggene går fint, og er så hærlig når det er gjort :) har en intution høvel og det skal litt til å få kutt med den.
Klipping av tånegler går på et vis, men lakking av de er et problem :p

Epilator er tingen!!! :) Også litt knotete, men sitter på gulvet på badet med en og en fot inn i dusjkabinettet mens jeg drar over epilatoren. Varer lenge og får silkemyke legger! :) Ellers har jeg spandert på meg fotbehandling og skal igjen en gang til før fødselen- utrolig deilig og verdt hver en krone!

Sist jeg prøvde meg på intimbarbering så det ut som et blodbad! Haha :P Har ikke sjans å se hva jeg driver med, og det å bare dra høvelen over og håpe på det beste er ikke å anbefale! Leggene er mye enklere å ta, enn så lenge ;)
Den kjører jeg også!! Drar høvelen over og håper på det beste;)

Back
Topp