Hehe!! Jeg er slem!!

*MammaTonje*

Gift med forumet
Har dårlig samvittighet for noe jeg gjorde i går, men klarer ikke la vær å le når jeg tenker på det[:D]

Her er det som skjede:

Hadde besøk av en veninne, så holdt jeg på og sette i oppvaskmaskinen, men det var en (BARNE)flaske jeg ikke fikk opp! Jeg spurte veninnen min flere ganger om hun kunne åpne den for meg (siden hun er sterkere enn meg), men hun hørte meg ikke!

Til slutt ble jeg så irritert at jeg kastet den hard bort mot henne, jeg så det i slow motion mens den fløy og traff henne midt i panna!!![:o][:D] Hun ble rød med engang stakkars[:o] Jeg er SLEM!!![:-]

Og bare så det er sagt, så var det for det første ikke med vilje å treffe henne så det gjorde vondt, skulle bare kaste den bort til henne! Og får det andre så ble hun ikke sur! Hun skjønte jo det ikke var med vilje[;)]

Bare jeg som ler[:o][:D]

det er jo litt synd på ho,stakkars,men jeg hadde nok begynnt å le litt selv [:)][:D]

ORIGINAL: Rebecca85

[:D] Stakars, hehe..litt komiskt ja, men syns synd på ho også[;)]

Ble ho sur??

Hun begynnte å grine stakkars!![:(] Men 2 min etterpå, så lo vi av det begge!![:D] (Sikkert mest meg da!![:D])

skjønner godt at du ler jeg.. [:D][:D]¨det gjør jeg og nå mens jeg ser det for meg.. samtidig som jeg syns bittelittegrann synd på venninna di da [8D]

Tenkte å foreslå PMS, men siden du er gravid så trenger du ikke forklare mer [:D] Håper du har gjort det godt igjen ovenfor venninna di, hun følte seg sikkert rimelig dum [&:][;)]  Lykke til videre med humørsvingninger, kulemage og små babyspark [8D]

ORIGINAL: SaLanDer

gla jeg ikke har sånne venner [;)]

[8|]

ORIGINAL: ~Gravid~Berta~

Ble ho sur??

Hun begynnte å grine stakkars!![:(] Men 2 min etterpå, så lo vi av det begge!![:D] (Sikkert mest meg da!![:D])

Oi.... var det så vondt? Håper ikke det var glass flaske stakars??Da hadde det kanskje vært værre og du hadde kanskje ikke kastet om det var glass...[8D]

Bra ho ikke er hissig og lang sint da [:D]

ORIGINAL: Dollface™

skjønner godt at du ler jeg.. [:D][:D]¨det gjør jeg og nå mens jeg ser det for meg.. samtidig som jeg syns bittelittegrann synd på venninna di da [8D]

hehe jeg og..

Ble ho sur??

Oi.... var det så vondt? Håper ikke det var glass flaske stakars??Da hadde det kanskje vært værre og du hadde kanskje ikke kastet om det var glass...[8D]

Bra ho ikke er hissig og lang sint da [:D]

Det var en barneflaske!![;)] Vi har nok mangen sånne historier, begge veier!![:D] Så er ikke baaaare meg som er slem!![8D]

[8|]

mente bare at jeg er glad vennene mine ikke hiver flasker i hodet på meg!

hilsen ei som er kjent for å kaste tapedispensere og penner på samboeren sin [;)]

det var jo ikke meningen å treffe henne i panna da[;)]

Synes ikke det var noe gøy nei.. Tror jeg hadde blitt jævla forbanna på deg! 

ORIGINAL: RedElf

[:D][:D][:D][:D]Sannsynligvis hadde jeg kasta den tilbake på deg og bedt deg skru den opp selv

[:D]

Det va jo litt slemt gjort..[:@], men når æ ser det førr mæ så må æ bærre flir

Hahaha, hadde noen gjort det på meg hadde jeg kastet den dobbelt så hardt tilbake ![8D]
ja jeg er veldig voldelig av meg til tider, men nå hadde jeg gjort det asså...
men morsomt er det jo[:D][:D][:D]

ORIGINAL: lindaen

Synes ikke det var noe gøy nei.. Tror jeg hadde blitt jævla forbanna på deg! 

Javel? Glad det ikke er du som er veninna min da[;)] Det var jo ikke meningen jeg skulle treffe henne så det gjorde vondt for henne da, og det skjønte jo hun! Dessuten, hva godt hadde det gjort henne å kaste tilbake da?[;)]

Back
Topp