HegeS79

Katey

Elsker forumet
Venter spent på oppdatering om klokka[8D]

Hvordan går det?
Noen revulusjonerende resultater?

Egen tråd og greier.. Ingen suksess enda for å si det sånn.. Kan fortelle mer i kveld når jeg har litt bedre tid [:)] 

Heisann ja [:D] vært borte hele helgen, så har ikke fått vært på bv [:)] klokka ja...hmmm, glemte jo selvfølgelig å ta med den når vi reiste[8D][8D] Men uka har jo vært fra pyton.. hatt en gutt som nektet å sove etter kl 4 om morran, men jeg var sta som pokker og nektet å ta han opp før kl 6. Gått inn og ut av rommet en million ganger [8D][8D] Og hver gang snakket vi om kaninen som som sov og at Oliver må sove når den sover.. Han brydde seg svært lite om den da.. Men superhappy når den stod opp [:D] Så har ikke gitt opp  helt enda altså. Prøver igjen for harde livet denne uka. Oppdaget en jeksel på lørdag, så tipper det er den som har gjort at forrige uke var ekstremt urolig på nettene. Ellers har han likt kaninen og vil gjerne på rommet og se kaninen når han kommer hjem fra barnehagen. Så jeg satser på ny uke og nye muligheter med denne kaninen [:D]

Dere da? Har dere fortsatt klokka på vent?

Håper han skjønner poenget snart og sover leeeeenge[:)]

Klokka er fremdeles på vent her, men legginga går mye bedre nå. Han må fremdeles ha døra åpen, men vi slipper å stå i gangen lengre[:)]

Back
Topp