Hegemw, 1Hege og Taza =))

Takk for gode ord Twinanne=)) men jeg tester nåkk på testdagen...er redd jeg produserer lite hcg[;)]

så hvordan er følelsen deres? har dere en god følelse?
jeg har litt blandet følelse, noem ganger tror jeg på det men så kommer de tankene hvorfor skal jeg plutselig få en pos test. håpe den pos tanken vinner altså, da vet jeg jammen ikke hva jeg gjør hvis jeg får et kryss,

Hei på deg Hege[:)]
Jeg har det slik jeg også, i går kveld når jeg la meg lå jeg å tenkte på at nå er jeg gravid, strøk over magen å "kunne kjenne" det!
Men i dag er jeg mer på andre tanker igjen, "kjenner på meg at jeg snart får mensen" tanker.
Begge forrige gangene begynte jeg å blø på dag 10, så det blir spennende på søndag å se hvordan den dagen blir!
Nei huff, dette er nervepirrende......

ja huff, stryker meg på magen hver natt føre jeg skal sove jeg, hehe sier godt natt barna mine.
så tenker jeg, rart hvis jeg driver å sier dette så er det ingen ting der inne.
håpe du ikke begynner å blø denne gangen da 1hege. vi skal nemlig begge være gravide denne gangen

Ja man blir jo halv sprø av å være ruger, helt i en annen verden!
Men det er nå veldig greit å få dele tankene sine med dere her inne da, tror ikke venninnene og familien skjønner dette helt, iallefall forteller jeg ikke dem mine innerste tanker.
Vi må bare krysse fingrene for alle rugerne nå, å tro at dette går bra

[:D]Heija Hege`ene=))
Jeg føler på meg at jeg er gravid...har en svigermor som sier det hele tiden...så er bestevenninna mi synsk...hun sier at jeg venter en jente denne gang..idag la hun hendene sine på magen min å sa at hun kjente at det var noe der inne...(healeren hennes er oxo synsk å kunne se meg med barnevogn)
[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
ja dette får meg på POSITIVE TANKER=))[:D][:D][:D][:D]
så har jeg ØMME BRYSTER...det er et godt tegn=)) hihi

Så jeg blir veeeldig skuffet om jeg ikke er gravid...
Noen tegn hos dere da????

Håper vi alle blir gravide nå=)) hihi=))

Kor bra da[:D]
Det går så opp og ned med tankene mine!!
Jeg har veeeeellldig ømme bryster, men det tror jeg kan komme av medisinen. (Pessimisten)!!
Ja du hører no da, tankene går opp og ned!!

Nei og nei 1Hege....dette liker jeg ikke...[;)]
Nå må du backe meg opp her og være med å TENKE POSITIVT[:D][:D][:D]

S K A L   V I   K L A R E   D E T   ,  S Å   M Å   V I   T E N K E    L I K T[:D][:D][:D]

VI SKAL JO FØLGE ETTER TWINANNE EN ETTER EN...BLI MED DU OXO NÅ...SORGENE TAR VI NÅR DE KOMMER....

Dytter den pos delen din opp noen hakk[:D][:D][:D]

(klapper på forhånd) 

Forresten...ømme pupper er et godt tegn...hihi...nå er det bare suget etter noe som mangler......hehe[:D]

Det var da svært til kjeft før man skal legge seg, he, he..
Jo da jeg skal skjerpe meg, positive tanker[;)][;)]
Jeg tenker vel slik for at det ikke skal bli så stor nedtur hvis det ikke går bra, å de to forrige forsøkene gikk jo ikke bra!

MEN  DETTE  SKAL GÅ  BRA!!!!!!!

Nå er jeg på rett vei sjø, skal gå å legge meg nå å stryke meg over magen å si natti natti til DEM!

Haha...sant...[:D][:D][:D]
Uanz om vi forbereder oss på en neg test så klarer vi ikke å forberede oss nokk for vi GLEDER oss så mye...og siden vi har flere forsøk bak oss så er det enda større grund til å TRO at denne gangen skal det gå bra=))[:D][:D][:D]

natti 1Hege=)) i morgen er det en dag mindre til vi skal teste...hihihihihihi[:)][:)][:)]

Så sant, så sant[:)]
God natt og drøm søtt

ORIGINAL: CiZz82

[:D]Heija Hege`ene=))
Jeg føler på meg at jeg er gravid...har en svigermor som sier det hele tiden...så er bestevenninna mi synsk...hun sier at jeg venter en jente denne gang..idag la hun hendene sine på magen min å sa at hun kjente at det var noe der inne...(healeren hennes er oxo synsk å kunne se meg med barnevogn)
[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
ja dette får meg på POSITIVE TANKER=))[:D][:D][:D][:D]
så har jeg ØMME BRYSTER...det er et godt tegn=)) hihi

Så jeg blir veeeldig skuffet om jeg ikke er gravid...
Noen tegn hos dere da????

Håper vi alle blir gravide nå=)) hihi=))

høres jo veldig lovende ut,
ja tror jeg nok du er gravid. :)

ja ømme pupper er et godt tegn.

har også ømme pupper, men det skyldes nok crinone.
ellers så har jeg begynt å kjenne murringer eller hva det nå kalles, men det kan like godt være tr som det andre, men jeg har en knapp på at det kanskje er noe inni magen min :)

ja nå skal vi også prøve å tenke pos jenter, jeg er ikke så flink selv noen dager,
begynner å bli skikkelig utålmodig nå altså. men nærmer seg testing, og jeg har bestemt meg for å teste på søndag.

vi alle skal bli gravide, jammen skal vi ha pos tester her alle sammen, det har jeg bestemt!!!!!

Å kor jeg gleder meg til at du har testet på søndagen[:D]
Jeg må vel teste på mandag jeg da, hvis alt går bra til da[;)]
POSITIVE TANKER[:)][:D][;)]

JA, GJETT OM VI SKAL[:)][:D][;)]

JA, TENK HVOR NERVEPIRRENDE DET ER DISSE SEKUNDENE FØR MAN VENTER PÅ STREKENE. [:-][8|][;)]

Back
Topp