Hegemw, 1Hege og Taza =))

Cizza03

Forumet er livet
Hvordan går det med dere da?????
Hva gjør dere i rugeperioden?????[:)][:)]

Joda, her går det bare bra:) Litt øm i magen, men det har jeg vært etter uttak/innsetting. Ellers ganske så "laidback" egentlig..

Hva jeg gjør, alt som jeg ellers pleier å gjøre. Vært på utstilling i helga da, så litt greit å få noe annet å tenke på;)

Men dere?

Lurer litt på, hvordan er magefølelsen deres da? Å stoler dere på den?

Da jeg var gravid med mitt første barn, så bare "visste" jeg det, før jeg tok testen liksom. Sånn har jeg ikke det denne gangen, så lurer litt på hvordan jeg skal tolke dette da..[;)]

Jo takk, går veldig greit.
Hva jeg gjør???
Koser meg[:D] gjør litt husarbeid, rusler bare rundt her og duller med meg selv[:)]
Jeg er sykmeldt ut uken, så jeg skal bare nyte dagene framover nå[:)]
I helga hadde vi finvær, i dag overskyet, men det melder varmt og fint!!!

Men koles går det me deg da?
Hva gjør du om dagen?
[:)]

Taza, jeg tror det er litt for tidlig for magefølelse enda jeg!
Har du barn fra før?
Hvor gammel?
Var det prøverør da også?
Nysgjerrig jeg, du må ikke svare!
[:)]

den mage følelsen ja, hmmmmm vet ikke helt, har vært pos, så prøver å tenke. men skulle jammen ønske man kunne teste nå liksom, blir gal av å ikke vite.

har også fri denne uka, så blir å pusle med litt forskjellig husarbeid, idag er det jo sol så blir å sola magen litt tenker jeg, skal også møte broren min på jobben hans for skal handle i medlemsbutikken der han jobber, billig :)
imorra skal jeg en tur på jobben å besøke de, for de skal ta bilder og det ville jeg gjærne være med på,
og tenkte jeg skulle ta turen til nav siden jeg først skal ut å levere kvitteringer for både medisiner og kjøringen.

håpe vi alle får en pos test

Hegemw, 1Hege og Taza. Håper dere alle 3 får positiv test om ikke så lenge. [:)]
Krysser fingre og tær. [:)]

ORIGINAL: * Bobbo *

Hegemw, 1Hege og Taza. Håper dere alle 3 får positiv test om ikke så lenge. [:)]
Krysser fingre og tær. [:)]

sign

Dere nyter oxo dagene ja=))

Taza: min magefølelse er veldig pos[:)] håper jeg kan stole på den...er mye mer rolig denne gangen siden jeg har vært gravid før, en endte i SA og en endte i neg test...så jeg *håper* på pos test og prøver å bare kose meg og ikke tenke så mye på det...ikke fått noe spesielt sug enda..men har fått ømme bryster...innimelda så gjør det veldig vondt viss jeg støter borti noe..hehe...og det gjorde det i høst oxo,så håper det er et godt tegn...[:)][:)][:)]

1HEGE: joda går bra her oxo...gjør mye husarbeid og prøver å være litt sosial...men kommer an på hodepinen...får gjordt litt her hjemme som jeg ikke får gjordt når jeg jobber så mye[;)] men kjeder meg mye oxo ja...
MEN prøver å tenke pos da[:)] så har jeg mye selskap i kattene mine=))[:)]

Spennende da cizz82! Godt at du er positiv! Krysser fingrene masse for at du får positiv test snart! Klarer du å holde deg til testdagen da eller blir det litt smugtestning???[;)][:D]

ORIGINAL: Sarah

Spennende da cizz82! Godt at du er positiv! Krysser fingrene masse for at du får positiv test snart! Klarer du å holde deg til testdagen da eller blir det litt smugtestning???[;)][:D]

takktakk[:)] håper den blir pos ja=))[:)] jeg tester ikke før testdag..for i høst når jeg var gravid med SA så hadde jeg neg test på testdato og pos test etter en uke etter testdato...så jeg holder meg til testdato...tørr ikke annet...[8|]

LYKKE TIL ALLE DERE ANDRE, JEG HAR IHVERTFALL EN VELDIG GOD FØLELSE.
BLIR GØY MED NOEN POS TESTER IGJEN, JEG TROR JEG SKAL TESTE PÅ TIRSDAG ISTEDET PÅ ONSDAG.

Hihi...da blir det spennende å se om du får pos test rett før meg da[:)]
LYKKE TIL JENTER[:)][:)] DETTE BLIR SPENNENDE[:)]

Joda, jeg har 1 barn fra før. 10 år gammel, så begynner å bli en stund siden sist liksom[;)]

Det var ikke prøverør nei, den graviditeten kom ganske så overraskende på..[:D] Gravid med P-Piller da.

Skal bli spennende å se hvordan det går med oss!! Men vi SKAL ha POSITIV test alle sammen!!![:)]

Hm...da er det ikke lenge til dere kan få positiv test nå, for den som tørr, for de som hadde egguttak på en mandag så er det mulig å få positiv på torsdag, slik som meg. Og dere andre tirsdag jentene på fredag. Men fryseforsøk kan nok være litt treiger med festingen har jeg hørt.

Iallefall lykke til jenter, til uken er det testing. Jeg synes dagene går så fort, men det gjør sikkert ikke dere[;)] Kos dere alle sammen i rugeperioden og smil og vær glad[8D]

ja dette er skikkelig spennende,
håper å klare å holde meg til tirsdag, men kanskje det blir søndag også, men har veldig lyst å holde meg til tirsdag, får se hva mage følelsen sier :)

ORIGINAL: Taza

Er det ikke 14 dager etter innsetting man kan ta test??

Stemmer det du satte in på torsdag så da er testdatoen din torsdag neste uke, men man kan godt teste et par dager før og det er mest sansynelig det riktige svaret.

Back
Topp