Hege77 -

lucky2

Forelsket i forumet
[:D]
Iiihh, velkommen hjem fra sykehuset, ser du er pålogget [;)]

Hvordan er livet som nybakt mor, og gikk alt greit med fødsel og barsel? Virket jo som om fødselen din gikk ganske fort? Også må du legge inn bildet av lille Thea, vi døøøøøøøøøør av nysgjerrighet her, hehe...[:)]

Håper alt står bra til med dere alle!

Jeg logget meg på for maaange timer siden men har ikke rukket å skrive eller lese noe før nå [8D]

Livet som nybakt mor er jo bare heeelt supert da. Tiden går i alle fall unna og det er ikke stor jeg rekker å gjøre annet enn å pleie sprengte/ømme pupper og mate Thea [:D] Og så er det i grunn litt uvirkelig enda [:)]

Da vi kom hjem i går, ble jeg gående rundt å svirre litt rastløs, viste ikke hvor jeg skulle gjøre av Thea, hun hadde liksom ikke fått noen plass enda. Samboeren dro rett på matbutikken etter at han hentet oss, så jeg måtte ringe pappa for å bare ha noen å snakke med noen minutter. Utrolig rart [:D]

Fødselen gikk jo i grunn greit. Så vanskelig å si når en ikke har noe å sammenlikne det med synes jeg da. Hadde ikke tenkt å ha en naturlig fødsel, men det ble bare sånn. Var så flink sa de, at det ikke var noe vist [:D]

Men nå må jeg få i meg noe å drikke, smelter jo helt bort i denne varmen. Neste verre nå etter fødselen dette [:)] Skal nok forteller mer senere ja. Og ja bilde må jeg også ordne. Bare jeg får litt mer tid [8D]

ÅÅÅ vennen så godt å høre at alt er bra med dere.Tenkt mye på deg og hvordan du har det. Gleeder meg til å se prinsessa di... Naturlig fødsel.. Godt jobba jenta du er jo tøff...

Kose dere masse...

KLem fra hu som enda går å vagger.. [;)][;)]

Back
Topp