Hege28

Mamma til go`jentene

Elsker forumet
Hei hei... Så ble det mars baby på deg[:)] Husker tilbake at du var skeptisk til og føde på kongsvinger sykehus etter at du var på omvisning.. Gikk det bra på fødselen og hadde  du et bra opphold der?? Jeg har faktisk tenkt mye på det der og deg.. Håper at alt er bra med dere.. Alt går sin gang her.. Hun smiler hver dag nå De er så nydlige når dem er små.. Synd at tiden går så fort.. Plutselig er dagen over på et blunk.. Det føles sånn for meg om dagen.. Kooz WencheR

Så bra at du likte deg på sykehuset[:)] Synd at det tok lang tid før dem tok keisersnitt.. Jeg syns også at pleierne var kjempe koslige.. Hadde du en som het Åshild Melby under fødselen?? Det hadde jeg, hun var helt super under fødselen min og under hele oppholdet på sykehuset[:)][:)]  Jeg slet også med og gi pupp til Alexandra på sykehuset.. Hun Kastet opp en del fostervann dagen etter hun ble født så hun hadde ikke noe særlig matlyst stakkar[&o] Når hun fikk tilbake matlysten prøvde jeg og gi henne pupp men hun ville ikke ha.. Så til slutt måtte jeg begynne med brystskjold på puppen og da ville hun endelig ha mat.... Når jeg kom hjem fra sykehuset så gikk det bra med amminga i to dager så begynnte hun og tulle fælt... Det ble et spetakkel hver gang så jeg ble frustrert og gråt mange tårer[:o] Jeg ringte ned til Jordmor Åshid og fortalte henne det, jeg spurte om det gikk greit at jeg pumpet meg og ga henne flaske.. Hun sa at var bedre og gi flaske i steden for at jeg risikerer og  "miste" melka p.g.a av frutrasjon og stress... Så jeg anbefaller deg og pumpe deg og gi han flaske ettersom han tuller ved puppen..  Lykke til[:)][:)] Kooz Wenche

Back
Topp