hege23

ozon

Gift med forumet
anngående den emmaljungda vogna.. Er det edge duo kombi som koster 4990? kan håndtaket reguleres i høyden? oog eventuelt om det kan snus/vendes? vet du hvor lang leveringstida er på?

Sorry, jeg graver å spør.. Men falt het for den vogna!![:)]

Den som koster 4990,- er vogna som heter: Smart duo kombi (i farge sort og rosa) Den falt jeg helt for.
Og jeg ringte Tønsberg butikken og En butikk Oslo for å sammenligne prisen (akkurat lik) Lev tiden forstod jeg bare tok noen dager på vognene deres.

Den du spurte om koster tror jeg lå på 6500 her i Norge. Vi snakket så vidt om den vognen fordi jeg hadde allerede bestem meg for Smart duo kombi. Men ta å ring da vel... OG GJERNE SKRIV NED HVA DE SA :)

Jeg vet at de kan snus og vendes, men vet ikke stort med. Skal dra å se på de til Lørdag. Nå har jeg bare sett på nettet og ringt butikker som har de.

Takker! Skal ringe å hørre, har sett de har en butikk som ikke er så langt fra meg[:)]

finner ikke den som heter smart duo kombi....

http://www.emmaljunga.se/product.asp?bvid=1 SJEKK DETTE THLNA

Den vognen er jo bare såååååååååååååååååååå fin og ikke så dyr som andre jeg har sett på.
Dette høres bra ut

jepp! helt enig[:)] Tror jeg har skifta mening anngående vogna jah.... Skal ringe nærmeste forhandler imorgen for å sjekke priser å sånt....

Ble helt gira nå!!![:)]

Legg de inn her a, hvem du har ringt og hva som var bra med de og prisen? Så hjlper vi hverandre :)

Hege

selfølgelig skal jeg det vet du, greit å kunne hjelpe hverandre![:)] så litt nærmere på mart vogna, den mangla en del så de andre hadde.. Men jeg skal prøve å ringe å forhøre meg litt imorgen, og når det er gjort legger jeg det ut her[:)]

Gleder meg til å lese hva du har funnet ut :)

Den er jo ganske flott ja... Falt litt for den jeg også, men har også begynt å se på Teutonias div modeller. Har jo GOOOD tid så er bare på granskningsstadiet ennå jeg da! [:)]

Jeg hadde bestemt meg for Teutonia vogn helt til den i sort og rosa dukket opp. Har litt lyst på en farge ikke nabo har på vogna si (og det er faktisk ikke så lett det, alle vognene er jo blå eller sorte)

Noen spesiel modell du har sett på da Zandra?

Har lagt inn det jeg fik vite på en ny tråd.. du finner den nok, men det var dyrere enn d du hadde hørt..

Back
Topp