Hege s

_cecilie_

Forelsket i forumet
Korleis går det med deg??? [:)]

litt bedre humør akkurat no.. funnet noe å henge fingrene mine i... funnet fram tarot stokken min og bøkene mine, og koser meg litt med det.. får tiden til å gå litt.. og dessuten la jeg en veldi intresan lesning på meg selv i  går kveld, at spiren kommer i umiddelbar framtid, og at selv om jeg ikke føler det nå, så vill jeg finne styrken til å komme igjennom det..[:)]  så må si det lettet litt opp...

Tusen takk som spør! det betyr mye!!! *stor klem!*

hvordan går det med deg da?

Med meg går det bare bra, men begynner selvfølgelig å bli litt små lei!!! [:D]

Så kjekt med spåing då!!! Kan du spå andre og??? [:)]

ja.. legger på mannen min, og har lagt på en del venninder, og har hatt mye rett...
men har ikke prøvd meg på fjernlesning ennå.. holder på å lære meg det nå..

hvis kortene jeg la nå nettopp er rett, så kommer min lille bebis i kveld... [;)] eller i morgen..

når kommer min bebis?kan du se det..hadde vært spennendes[:)][;)]vi har termin likt vi faktisk[:D]

for at kortene du la nå var rett......[:)]
Tror ikke du trenger å vente så mye lenger nå. masse lykke til.

ORIGINAL: bebi

når kommer min bebis?kan du se det..hadde vært spennendes[:)][;)]vi har termin likt vi faktisk[:D]

veldi vanskelig å si en dato... man må liksom legge det inn i en sammenheng.. som for eks. la jeg en dag på meg, morgen, dag, kveld. da fikk jeg opp både mor, svangerskap, fødsel, styrke, kort tid. så da tolker jeg det slik..
og alt det på dagen i dag...

skjønner?

aha..i see[:)]håper det stemmer på deg da[:)]regner med du er like klar som meg til å få ut bebisen[;)]

hehe.. jepp, vær du sikker.......... [;)]

regner med du er like klar som meg til å få ut bebisen

Er med i den klanen[:)]

Får håpe kortene stemmer for deg. masse lykke til[:)]

Håper det går bedre med deg Hege S... [:)]
Håper du SNART får lille gullet ditt i armene... [;)]

ORIGINAL: lekki

lurer på om hun klarsynte svarte deg på det spørsmålet du stillte henne?
stillte henne et jeg også nemlig.gjenstår å se om hun har rett.

joa, hun gjorde det.. jeg spurte om når, og hun sa neste lørdag.. så det gjenstår å se....
hva spurte du om da?

jeg har også blitt fortalt av en annen "klarsynt" at jeg kom til å føde tirsdag eller onsdag DENNE uken som nå er gått... så.. tror deter med både det, og med tarot, at ens egen energi kan påvirke utfallet..

ikke noe er 100% [;)]

Håper uansett det skjer noe snart!! Samme hva kort og damer sier[;)][:D]

spennende å se da.. lykke til uansett!! [;)]

Back
Topp