Hege s

Silje_

Elsker forumet
Ingenting som sjedde i natt heller?? Hvordan går det?

Tok 4 ss med olje jeg, men nope, ingenting sjer her heller.... kan de ikke bare komme ut nå!!???.. [:)]

jeg tok hele flasken.. delt på fire omganger...i løpet av 3 timer... men nope.. hadde diare x2, men ellers ikke noe.. så jeg har mistet troen på den derre lakseroljen jeg nå..

men her ringer min sviger mor og sier "han kommer i morgen"... og hun er veldi intuetiv... hm.. så KANSJE!!

lov å håpe da..
vi drar over til dem i dag, så tar de lillegutten vår.. så kansje vi kan ta oss en tur på kino elelrnoe i kveld..

DET hadde vært deilig det.. og så sove lenge i morgen...*drømme meg bort..* [:)] 

da kan det neste døgnet bli himla bra!!

[:D][:D][:D] neida... skal la det stå til............ [;)]

ORIGINAL: Hege s

jeg tok hele flasken.. delt på fire omganger...i løpet av 3 timer... men nope.. hadde diare x2, men ellers ikke noe.. så jeg har mistet troen på den derre lakseroljen jeg nå..

men her ringer min sviger mor og sier "han kommer i morgen"... og hun er veldi intuetiv... hm.. så KANSJE!!

lov å håpe da..
vi drar over til dem i dag, så tar de lillegutten vår.. så kansje vi kan ta oss en tur på kino elelrnoe i kveld..

DET hadde vært deilig det.. og så sove lenge i morgen...*drømme meg bort..* [:)] 

da kan det neste døgnet bli himla bra!!

Har mista troa på den olja jeg også.. fynker gjerne på noen, men ikke på meg hvertfall...

Det hørtes koselig ut.. så får du også tenke på andre ting.. [:)] Kose dg masse!!!! [:)]

jo takk...

[:)] nu drar vi... SEYA!!

Back
Topp