Hege s

x1xtonje07

Forumet er livet
Hvordan går det med deg?? Alt bra med svangerskapet enda?? her går alt bra med lille Filip.. er utrolig koselig å være en familie på fire - gled deg!! [:D][:D] Vi får prøve å møtes for å gå trilleturer når du har født da!! Vi bor jo ikke så langt unna hverandre tror jeg [8|] hehe

heia.... jo jeg holder ut........... hihi er skikkelig møkklei nå..

håper småen kommer i påsken.. selv om det er litt tidlig.. slimproppen gjekk for to uker siden i morgen såå...
håper det skjer noe snart..

ja jeg bor på halhjem, så det er vell ikke så langt unna..

kjekt å høre det går bra med dere!!

hvordan gikk fødslene og slikt da?

Ja forstår godt du er lei nå på slutten.. det er jo den hardeste tiden..!! Får håpe noe skjer de nærmeste ukene da [:)]

Fødselen gikk utrolig bra..!! Faktisk så bra at jeg godt kunne født en gang til nå!! hehe... tok kun fire timer fra jeg ble lagt inn på storken til han kom, selv om jeg kun hadde to cm åpning da jeg kom inn. Det har intenst, men godt at det tok så kort tid [:)] Blir kjekt når alle på gruppen har fått bebisene sine!! Snakket med helsesøster i dag, og hun gledet seg visst til å se alle hun også [:)]

vet du noe om de andre jentene???

har fulgt med i avisen, men ikke sett noen av de..
såg dere sto nå sist.. [;)]

To til har fått - hun fra Polen og hun fra Romania sa helsesøster.. men det var vel også flere som hadde termin i mai, var det ikke? Så det blir nok en stund til vi alle møtes. Det var visst uvanlig at vi hadde termin så langt fra hverandre, og det er jo egentlig litt kjipt da. Men det blir gøy å se alle bebisene og høre om fødslene [:)] Jeg har også blitt skrevet opp på en annen gruppe for de som har barn på samme alder, så det blir kjekt å se hvordan de er [:)]

tror hun som hadde termin sist har termin 1 mai. så tror jeg resten hadde i mars-april.

oki [:)] Da får vi vel bare smøre oss med tålmodighet og vente da [;)] Håper din lille prins kommer snart!! 

Back
Topp