Hege Kjeder seg

Reis og legg inn bud på hans navn...True han med det[:D]

God plan! Er bare det at vi er gift og har felleseie, så det hjelper lite å bruke hans navn!

Hmmmmm.....[8D] Da vet jeg neimen ikke...... Hva skalvi finne på da?????

Nei ikke godt å si. Tror bare jeg må gi opp, og håpe på at småbruket ikke blir solgt idag. Men takk for at du prøver å hjelpe![;)]

Nå var det stille her på forumet... Kjeder meg littegranne........[8|]

Ja det har vært dødt hele helga syntes jeg! Lurer på om jeg skal gå ut i finværet, men vet ikke om jeg orker! Har så lyst til å dra på visning! Kan ikke du bli med Sollise? Hvis du setter deg i Batmobilen din er du her på 0,niks!

hihi[:D] Ja, jeg kommer med en eneste gang jeg pebbles!!!! Hvordan visste du at jeg hadde en sånn flott batmobil????

Den er bare rålekker....... Pantlegger vi den, kan vi kjøpe gården og masse hester og allting[:D]

Bare hadde det på følelsen at ei dame som du hadde en batmobil stående! Er helt klart med på å selge den for å kjøpe alt vi trenger! Men samtidig så er det greit å ha en batmobli også, for småbruket jeg har lyst på ligger litt inni skogen! Er så drittlei av å ha naboer rundt meg, som bryr seg med alt. Bor på byggefelt og nye hus popper opp hver dag omtrent! Har noe negativt å si om alle naboene mine, lurer på hva de sier om meg!?! Derfor vil jeg flytte på bygda, langt unna folk!

Ja, og da er det forsåvidt greit å ha batmobil da egentlig....[8|] For den går igjennom ild og vann den[;)]
Tror naboene synes du er verdens trivligste nabo jeg, pebbles! Hva ellers skal folk tro om oss perfekte?!?[:D]

He he, ja det har jeg ikke tenkt på at en så perfekt skapning som meg ikke kan bli mislikt av naboene! Hmm, lurer på om naboen likte meg da jeg spruta maling på hans nye Audi? Jeg sa han skulle flytte den for jeg skulle male like ved, men han gadd ikke å flytte den. Selvfølgelig spruta det, og jeg holdt på å daue da jeg ringte på for å si fra! Han bare lo da, tror han hadde røyka sokkene sine eller noe!?! Men jeg er seriøst nødt for å flytte snart, jeg har begynt å sjekke om det er noen ute når jeg skal ut med søpla og sånn! Tror jeg har blitt litt folkesky! Men du derimot Sollise, er sikkert midtpunktet i nabolaget! Alle må jo bli glad i ei solstråle som deg!

hahaha*****gapskratter********* Ja, jeg synes jeg ser han med audien[:D][:D][:D]
Han må da ha røyka mer enn sokka sine.... Hmmmm. Han så sikkert slik ut [&:] da du ringte egentlig....hahaha[:D]

Du sku ha malt litt overalt hos ham vet du da du var i gang....

Han er en sånn dust som bare går rundt og ler, men nå har han flyttet så jeg slipper å se det dumme fliret hans mer! Kanskje han ble lei av all min terror, med maling på bilen, høy musikk om kvelden osv... Uff, nå får jeg nesten dårlig samvittighet. Han var jo egentlig veldig snill da, måkte snø hos oss om vinter`n og sånn! Hmm, lurer på om jeg skal be han flytte tilbake, nå som vinteren nærmer seg!

hmmm... kanskje han flyttet pga denne bråkete naboen?!?![8|]
Men du, kan han ikke være som bjørnen da? Gå i hi i nabolaget ditt om vinteren,og ta ansvar for snømåking osv..., og om sommeren kan han bo i audien sin et eller anna sted laaaaaangt vekk fra deg?[8D]

Ha ha, du er morsom Sollise! Han har kjærring og to små barn da, er litt trist om de må bo i bilen eller i snøhule!

Ja, huff, stakkars barn da.... Jeg fikk besøk,så blei litt borte her... Men er på plass nå.

Håper gården ikke blir solgt da pebbles, og at dere er eiere av en gård snart[:D]

Klem

Ja det håper jeg også! Nå fikk gubben besøk, og da fikk han fart på seg! De kunne kommet for et par timer siden, kanskje jeg hadde fått han med meg da! Uff det er han masete onkelen hans som kom. Han eier ikke sosiale antenner, og dukker opp i tide og utide. Forrige mnd kom han mens gubben og jeg prøvde å lage barn. Han ringte på flere ganger, og ringte inn, han ga seg ikke! Andre folk gir opp når de ikke får svar, men ikke han nei! Noen ganger føler jeg at han er like uønsket som tante rød! Kan ikke si det til mannen min da, de to er kompiser ama! Hvis jeg får kjøpt det småbruket skal jeg ikke gi onkelen adressen, da får han ikke kommet på besøk hele tiden![:D]

hahaha, du er bare en ting pebbles: MORSOM
[:D][:D][:D]

Du får sette opp et skilt på huset på gården: HER VOKTER PEBBLES
Da tørr han sikkert ikke komme.....

Tenke seg til å forstyrre dere midt i akten også... Hmmm... eier ikke mannen skam i livet...

Kanskje jeg skal komme med batmobilen min, og SKREMME han bort:)

Ha ha,***gliser*** Ja vær så snill og kom og skrem vannet av han! Du skal få 10 kr hvis du greier å skremme han! Jeg sitter her og ler, og da er han frekk nok til å spørre hva jeg ler av! Han skulle bare visst! Er egentlig ikke så folkesky som jeg høres ut som, men akkurat idag orker jeg ikke synet av andre enn mannen min! Jeg er av den oppfattelsen at man skal si fra før man går på besøk hos andre. Er det dumt?

Nei da... Det er du helt sikkert ikke...... Du får hilse og si at batwoman is comming.....hehe

Ja det funka nok, for nå reiste han! Det er første gangen han er på besøk så kort tid, vanligvis er han her i flere timer! En gang kom han da mannen min ikke var hjemme. Jeg så at det var han, så jeg gadd ikke å åpne. Da kom han jammen rundt og kikka på vinduet! Han holdt på å skremme livet av meg! Dust!

Back
Topp