Hege Kjeder seg

Hege23

Glad i forumet
Ja, nå er det lørdag igjen. Typen har fått lov til å bli med gutta ut i kveld på by`n og jeg sitter alene hjemme *snufs*. Hva skal man egentlig finne på en lørdags kveld da? Hva pleier dere å gjøre? Før var jeg jo aldri hjemme og nå bare hjemme. Hva skjer med meg a!?!?!

Noen andre som føler det samme? Så klart jeg kan godt dra på byen og danse jeg også, men orker ikke alle de fulle menneskene på en gang *smiler*

Hva gjør dere andre jenter i kveld?

Huff [:(]... Føler med deg! Kjæresten min kjører taxi denne helga (kl 21- 5 på morgenen....)... Så her sitter jeg alene... Kunne jo egentlig bedt noen på besøk - men orket ikke i dag...
Så nå sitter jeg her med pcen... Nettopp sett komiprisen på nrk [:)]

Hehe. Kromprisen er søt da :)
Nå skal jeg på kjøkkenet å lage mat (pølser) Så kommer jeg snart tilbake.

Tja, hva gjør man om kvelden alene.
Jeg må si at de 14 dagene sambo var i USA kjedet jeg meg utrolig mye. Etter at gutten min hadde lagt seg var det ikke lenge før jeg køya heller. Er lissom ikke bare og finne på noe når alle mine venner ikke bor her og sønnen min legger seg kl 20.00.

Føler med dere.
Klem

Kromprisen ja [:D] hihi

Heisann...

Flaskeposten har akkurat begynt på TVNorge. Kjempefin film!!! Sånn for oss som kjeder oss [:)]

Klems fra Nilia (også med samboer på fest[>:] )

Har sitti her en stund nå på detta forumet.. Har jobba 9-17.20 i dag. Orker ikke finne på no.. Mannen har no kompiser på besøk, og de spiller risk. Syns som regel det er gøy å være med, men orker bare ikke tenke.. Begynner å bli litt trøtt nå, men det er så kjedeli å legge seg tidli på en lørdags-kveld..

godt å høre at det ikke bare en min type som er ute å koser seg på byen eller fest, hehe. Men er glad jeg har dere å deler tanken mine med :)

Flaskeposten er kjempe fin film ;) Gråtefilm også, Verdt å få med seg hvis man ikke har sett den før...

Enig, Hege.. hvis man ikke har sett den før [8D]
Har sett den altfor mange ganger nå[;)]

jeg også, hehe. Kan vel hele utenatt.

Vet jeg kommer til å hulke i løpet av filmen [:D] Men lenge siden jeg har sett den nå...

hva annet kan man finne på??? sånn bortsett fra å sitte her å taste da [:)]

Jeg tenkte å spille litt Sims 2 etterpå [:D] Det er bra tidsfordriv ihvertfall! [;)]

Mannen min sitter og leker med PCen ved siden av min, han..
er ikke verdens mest selskapelige han heller akkurat nå[;)]

Jeg mente jeg skulle se på flaskeposten, jeg men det var visst pc'en som fikk mest oppmerksomhet [:D] Godt jeg både har lest boka og sett filmen opptil flere ganger før [:D]

Mannen min er også ute med gutta i kveld. Har gleda meg til en kveld alene, men nå kjeder jeg meg! Er trøtt også, blir tidlig kveld tror jeg. Måtte innom her en tur da, og sjekke ståa!

Min kjære samboer sover her ved isden av meg på sofaen...[:D] Tror nok det er kvelden snart her også [:)]

Ops, jeg sovnet vist på soffan jeg da, nå gikk jeg glipp av masse skrving fra dere, hehe. Jeg får lese fort igjen dette så skal jeg også krype til sengs :)

God Natt

Åhh, noen som kan gi meg tips om hvordan jeg kan få liv i gubben? Han var ute på byen igår, så han har det ikke så bra i dag sier`n![>:] Vi skal selge huset nå for å kjøpe småbruk (jeg vil kjøpe igjen en hest og ha den hjemme), og nå fant jeg det flotte småbruket på FINN, ikke langt unna her vi bor. Det er visning frem til kl. 15 idag, så jeg sa at han måtte få opp farta. Da sa han at han ikke orker!!! Åhhh, jeg blir gal!!

SI AT HAN SKAL FÅ EN KVELD HAN ALDRI VIL GLEMME HVIS HAN BLIR MED PEBBLES[;)]

Ha ha, prøvde meg på en liten flørt i sta, men det var dårlig respons gitt! Når han er sånn er det ingen ting som hjelper, kan friste og lokke alt jeg vil uten resultat! Kan jo reise på visning alene, men faren er at jeg legger inn bud uten han! Er litt impulsiv jeg ama, og finner jeg noe jeg liker så skal jeg ha det! Får satse på at det ikke blir solgt i dag, så vi kan se det til uka!

Back
Topp