"Heftige" frokoster for tiden

Gaupa84

Glad i forumet
VIP
Har null matlyst om morgenen. Og klarer hvertfall ikke tørt brød. Så det går i frukt og eller litt yoghurt med havregryn + folat og vann da. Må spise litt for har ikke mulighet før lunsj på min jobb.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1409547511313.jpg
    1409547511313.jpg
    42,6 KB · Visninger: 40
her og ... sitter klar med frokosten... en kiwi :P

Her blir det hotellfrokost:) spørs om jeg kommer til å spise alt for mye - som vanlig!:p

♡Overgangen feb/mars♡

Det der spiser jeg til frokost hver dag, gravid eller ikke. Hehe

Excuse me, Damn that autocorrect!

Lite matlyst her også. Men spiser alltid en skive sammen med kidza.

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app

Har aldri vært noen frokostperson, men nå er det enda verre. Et kvart glass appelsinjuice til jerntabletten.. Mer sulten til lunsj!

Her var det 1/2 yoghurt i dag, null matlyst..

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

en liten 'lapp' til frokost. Har ellers kun spist 2 brødskiver hittil. Kjenner ingen sult og ingen matlyst.....

Her ble det 2skiver med eggesalat og skinke, en minipannekake (grov) med blåbærsyltetøy og to løvtynne knekkebrød med leverpostei og agurk :o +melk og jus :D

♡Overgangen feb/mars♡

Sliter med frokost til vanlig, så kjenner at det har blitt verre her også. Men det som jeg ikke sliter med til vanlig er at om jeg ikke spiser så blir jeg kvalm - så må tvinge i meg noe.. Anbefaler kesam LIME - den er skikkelig god sammen med bær! :)

Hele dagen med lite matlyst, så det har blitt: et knekkebrød
En halv skål me havregryn og en pakke nudler. Nå er det nok sykdommen som gjør det og ikke graviditeten..

Prinsesse juli 10
Endelig, Mars 2015

Sliter med frokost til vanlig, så kjenner at det har blitt verre her også. Men det som jeg ikke sliter med til vanlig er at om jeg ikke spiser så blir jeg kvalm - så må tvinge i meg noe.. Anbefaler kesam LIME - den er skikkelig god sammen med bær! :)
Ja, den er kjempegod :-) Synd de ikke har den på nærbutikken vår. Må nok hamstre når jeg kommer over den neste gang :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp