Mymlens
Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Smånissene 2022
Septemberlykke 2024
Fastelavnsbollene 2026
Kjemisk teller det også, om man skal be om utredning for habituell abort.CD1
åååh.. hva jeg skulle gitt og gjort for å unngå dette
tydelig positiv tidligtest igår, og 1-2 på clearblue digital - blødning/mens og negativ test idagsøren også! Jeg var så lykkelig igår og tenkte at denne gangen skulle det gå! Også ender det i en kjemisk..
3 positive tester på et år, 3 graviditeter på et år, bare at den siste egentlig ikke «teller» fordi den er kjemisk..
Lurer på om jeg likevel skal bestille meg en legetime og høre om jeg kan få resept på noe neste gang jeg blir gravid, selv om den siste liksom ikke tells.
Føler meg motløs nå, samtidig som jeg prøver å se det lille positive som finnes og trøste meg selv litt. Jeg vet jeg kan bli gravid selvom kroppen min ikke vet hvordan den skal holde det i live. Jeg trenger ikke å «late som» jeg drikker på seminar med jobben denne uka, eller på julebord til helgen. Jeg kan ta den helt ut i 30-års lag til en venninne om noen helger, selvom jeg egentlig skulle ønske at det eneste jeg kunne drikke var alkoholfri øl og solbærsaft..
Jaja, en syklus til før jul, kjære gud eller en eller annen som eventuelt måtte finnes et eller annet sted. Jeg ber og ønsker at det ender med en tidlig julegave likevel..![]()

søren også! Jeg var så lykkelig igår og tenkte at denne gangen skulle det gå! Også ender det i en kjemisk.. 

Snakk om oppturer og nedturer 

Sender mange trøsteklemmer din vei
Dagen i går og dagen i dag har jeg bare spottet såvidt det er. Blødningene jeg har hatt etter begge abortene har vært kortere og mildere enn vanlig, uten koagler og uten de sterke menssmertene jeg pleier å ha.
Men bra du har noe å se frem til og forhåpentligvis noen støttemedisiner du kan få slik at neste prøveperiode ikke blir som forrige
Du kommer jo egentlig inn på et tidspunkt som gjør at du forhåpentligvis kan starte med noe allerede neste prøveperiode iallfall 
Det må føles godt å ha en plan. Håper det klaffer for dere snart