Heffalomp
Glad i forumet
CD 15, pp2 etter MA
Godt nyttår!
Endelig 2026! Året alt skal bli bra og endelig gå vår vei
så noen andre her hadde manifestert at 2026, da skjer det! Så jeg slenger meg på trenden 
I følge både Flo, premom og babyverden skulle eggløsning etter sigende vært i dag, men dengang ei
testene var i går oppe i 0.5, men hadde sunket til 0.2 i dag. Så det ventes og ventes på at gullegget skal bli klart! Har uansett lagt aksjer annenhver dag i noen dager, så prøver så godt vi kan uansett om den lar vente på seg
kjenner kanskje på litt mer murrings i dag? lov å håpe at testene har blitt kjempesterke i løpet av arbeidsdagen 
Har du noen nyttårsforsetter?
Jeg har egentlig ikke hatt nyttårsforsetter noen gang, fordi jeg aldri har klart å følge de
men i år har jeg noen nyttårsønsker!
Det aller største ønsket: jeg ønsker å bli gravid, ha et helt svangerskap og få en baby.
De litt mindre:
- å klare å være litt mer fysisk aktiv
- å klare å spise litt mindre godis
- å være litt mer økonomisk smart
Og kanskje det viktigste: være snill mot meg selv
Godt nyttår!

Endelig 2026! Året alt skal bli bra og endelig gå vår vei
så noen andre her hadde manifestert at 2026, da skjer det! Så jeg slenger meg på trenden 
I følge både Flo, premom og babyverden skulle eggløsning etter sigende vært i dag, men dengang ei
testene var i går oppe i 0.5, men hadde sunket til 0.2 i dag. Så det ventes og ventes på at gullegget skal bli klart! Har uansett lagt aksjer annenhver dag i noen dager, så prøver så godt vi kan uansett om den lar vente på seg
kjenner kanskje på litt mer murrings i dag? lov å håpe at testene har blitt kjempesterke i løpet av arbeidsdagen 
Har du noen nyttårsforsetter?
Jeg har egentlig ikke hatt nyttårsforsetter noen gang, fordi jeg aldri har klart å følge de
men i år har jeg noen nyttårsønsker!Det aller største ønsket: jeg ønsker å bli gravid, ha et helt svangerskap og få en baby.
De litt mindre:
- å klare å være litt mer fysisk aktiv
- å klare å spise litt mindre godis
- å være litt mer økonomisk smart
Og kanskje det viktigste: være snill mot meg selv

Last edited:
manifesterer 2026 baby på oss!

Happy humpings