Heffalompens største ønske

CD 15, pp2 etter MA

Godt nyttår!
:smiley-bounce012

Endelig 2026! Året alt skal bli bra og endelig gå vår vei :cat: så noen andre her hadde manifestert at 2026, da skjer det! Så jeg slenger meg på trenden :love017

I følge både Flo, premom og babyverden skulle eggløsning etter sigende vært i dag, men dengang ei :facepalm: testene var i går oppe i 0.5, men hadde sunket til 0.2 i dag. Så det ventes og ventes på at gullegget skal bli klart! Har uansett lagt aksjer annenhver dag i noen dager, så prøver så godt vi kan uansett om den lar vente på seg :Heartred kjenner kanskje på litt mer murrings i dag? lov å håpe at testene har blitt kjempesterke i løpet av arbeidsdagen :angelic:

Har du noen nyttårsforsetter?
Jeg har egentlig ikke hatt nyttårsforsetter noen gang, fordi jeg aldri har klart å følge de :hilarious: men i år har jeg noen nyttårsønsker!

Det aller største ønsket: jeg ønsker å bli gravid, ha et helt svangerskap og få en baby.

De litt mindre:
- å klare å være litt mer fysisk aktiv
- å klare å spise litt mindre godis
- å være litt mer økonomisk smart

Og kanskje det viktigste: være snill mot meg selv :Heartred

Last edited:
CD 14, pp2 etter MA

Godt nyttår!

Endelig 2026! Året alt skal bli bra og endelig gå vår vei :cat: så noen andre her hadde manifestert at 2026, da skjer det! Så jeg slenger meg på trenden :love017

I følge både Flo, premom og babyverden skulle eggløsning etter sigende vært i dag, men dengang ei :facepalm: testene var i går oppe i 0.5, men hadde sunket til 0.2 i dag. Så det ventes og ventes på at gullegget skal bli klart! Har uansett lagt aksjer annenhver dag i noen dager, så prøver så godt vi kan uansett om den lar vente på seg :Heartred kjenner kanskje på litt mer murrings i dag? lov å håpe at testene har blitt kjempesterke i løpet av arbeidsdagen :angelic:

Jeg har egentlig ikke hatt nyttårsforsetter noen gang, fordi jeg aldri har klart å følge de :hilarious: men i år har jeg noen nyttårsønsker!

Det aller største ønsket: jeg ønsker å bli gravid, ha et helt svangerskap og få en baby.

De litt mindre:

Fine nyttårsforsett :Heartred Vi deler det største ønsket. Vil så veldig klare å få en baby i 2026, men i det minste bli gravid med en terminspire :smiley-angelic001 manifesterer 2026 baby på oss!

CD 15, pp2 etter MA

Godt nyttår!

De litt mindre:

Fine ønsker og mål! Gi oss baby i 2026 :smiley-angelic001 :Heartred

CD17
Har en helt utrolig rar syklus denne gangen..? :confused005
Eggløsningsslim over flere dager, og ganske masse igår. Eggløsningssmerter/stikk over flere dager. Temphopp idag, men ingen positiv el test? ikke engang sterk strek?
Har ikke tatt ettermiddagens test for idag, så er spent på den, kanskje den er positiv?
Men temphopp skjer vel først etter eggløsning? Så hvis den først er positiv idag, hvorfor da temphopp i natt?

Måtte bare få ut litt frustrasjon over at jeg ikke skjønner noen ting denne gangen.
Aner ikke, skjønner ikke, blæ :arghh:

Har nå vært to dager uten godteri og brus, og kjenner at jeg absolutt skulle hatt litt sjokolade og cola i dag :hilarious: og aller helst middag på macern :hilarious:

IMG_4070.jpegIMG_4071.png

Back
Topp