Heelp!

IsabelleMarlen

Betatt av forumet
Jeg er 5+5 idag, har hatt blødning de siste 5 dagene, stoppet igår. Jeg har vært hos legen å tatt blodprøve å urinprøve, får ikke resultatene før imorgen eller på fredag. Er kjempenærvøs å håper spiren har klart å klore seg fast!! Har noen av dere blødd? Er alle ømme i brystene? Jeg er ikke øm i brystene å ser at dette er det "viktigste" symptomet.. Krysser fingrene får at alt er ok! Vil jo så gjærne, hadde akkurat begynt å glede meg..

Kan ikke noe om dette desverre, men krysser fingrene for deg og den lille!!!!!!
Håper alt er bra, og at det er en uslyldig blødning!!

Takk, føler jo at jeg har noe der enda :) men tørr jo ikke håpe så mye itilfelle jeg skal ha feil, ville blidd fryktelig skuffet! Hvilke symptomer har du? :) 

Alveskatt skrev:
Kan ikke noe om dette desverre, men krysser fingrene for deg og den lille!!!!!!
Håper alt er bra, og at det er en uslyldig blødning!!

Jeg blør litt innimellom. Bare litt på papiret nå og da.. Tok test hos legen idag og den var like positiv. Så det er mulig!:) Har du noen andre symptomer?

Jeg var kjemperedd når papiret ble rødt, blødde aldri i trusa, bare i toalettet. Dette er min første graviditet, så er redd, legene kan jo ikke gjøre noe heller. vil jo bare vite om spiren enda er der ennå. Så venter spent på hcg prøvene, labdama tok både urin å blod. 

Symptomer som jeg har er: Stikking av å til nederst i magen, er kjempetrøtt å sliten, blir lett svimmel og litt småkvalm innimellom. Ellers er jeg blidd oppblåst, ser nesten ut som jeg er 3mnd påvei :p hehe. 

Alvetussa skrev:
Jeg blør litt innimellom. Bare litt på papiret nå og da.. Tok test hos legen idag og den var like positiv. Så det er mulig!:) Har du noen andre symptomer?

Forstår frustrasjonen din

Men mange kan ha lette blødninger i starten, under hele svang. eller forskjellig.

Høres jo ut som du har rikelig med symptomer da :D

Krysser fingre å tær for posetivt svar fra legen din...

Krysser fingrene for at dette går bra. Svigerinna mi blødde i 8 mnd og de trodde flere ganger at alt håp var ute, men nå er gutten snart 3 år.

Back
Topp