heei

constanze

Glad i forumet
jeg var her inne for en stund siden, men var for sjenert til og skrive noe serlig, men nå har jeg blitt tøffere og fått litt erfaring med å skrive på forum inne på september 2010 og nå har jeg kommet for og bli[:)]

så vil bare si hei på dere! gleder meg til og kanskje bli kjent med dere[:)]

Hei!! [:)] Jeg var heller ikke aktiv her før etter jeg hadde født, litt sånn "overtroisk" [8D] Hyggelig at du vil stikke innom nå da! [:)] Jeg er ikke av de mest aktive her inne, men ser ut som det er mange hyggelige jenter på forumet [:)]

Velkommen og gratulerer!!![:)]

Velkommen skal du være!! [:)][:)][:)]

Hallo [:)]
så koselig at du vil bli meir aktiv [:D]

velkommen!! [:D]

Hei og velkommen!!
Fortell gjerne litt om deg selv og dine[;)]
Jeg har Ida født nov 08 og Kasper født juli 10. Jobber som sylepleier når jeg ikke er i perm. Bor i Bergen[:D]

ORIGINAL: the_miss84

Velkommen skal du være!! [:)][:)][:)]

ORIGINAL: *Fru H*

Så koselig og se deg!
Og gratulere med lillebror [:D]

hei og velkommen hit.. her er det kjempe koselig[:D][:D]

Velkommen! Så hyggelig at du vil være litt med oss![:D]

Fortell gjerne litt kort om deg selv? Kjekt å vite litt[;)]

Jeg er hjelpepleier, jobber 75% natt i stavanger, samboer/forlovet og har to jenter som du sikkert ser. Ellers er jeg en ivrig strikker[:D]

jeg er da 21år, og har to barn Rihana snart 2 og Leon snart 2 mnd, bor sammen med samboern min Kim som fortiden er i forsvaret (førstegangstjenesten)
vi bor tett sammen i en liten leilighet i Nittedal [8D]
etter "permisjonen" nå så må jeg søke med lærlingplass, mangler læretid for og bli faglaborant.[:)]

klarte ikke og få meg jobb etter at jeg fikk Rihana, så har vært hjemmeværende mor, og brukt meste parten av tiden på henne og male, lage litt smykker og prøvd og lære meg og strikke[8D]

åå da blir hun 2 samme dag som Rihana[:D]
ORIGINAL: Prinsesse Jasmin

heisan......er jo bare kjempekoselig det å få flere inn her....

fortell gjerne litt mer om deg sjøl ja.

sjøl er jeg 38, har 1 datter som blir 2 den 15 november, bor i grenland i felles hus med barnefaren mens han bor og har altid bodd i tyskland (komplisert[8|][8D]) jobber fulltid som tavlemontør

Back
Topp