Heei allesammen!:D

VenterPåDeg

Forelsket i forumet
Da tror jeg at jeg kan våge å liste meg stille inn til dere! Har ventet litt for å få litt mer bekreftelse på at det er virkelig denne gangen:)

Kan vel kanskje fortelle litt av historien min så dere blir litt bedre kjennt med meg (for jeg har planer om å være her i maaange måneder!) Jeg er en jente på 23 år, har tidligere hatt en samboer som jeg har gått igjennom 1 icsi forsøk og 1 frys med, uten resultater! Dette pga jeg har PCOS og fikk beskjed at det var vanskelig for meg å bli gravid på egenhånd:/ det forholdet tok slutt nå i mars, jeg har i mellomtiden fått meg en ny kjæreste, og har siden starten av sagt at jeg ikke kommer til å bruke noe prevensjon siden det var så liten sjangs for å lykkes, så da har vi ikke gjort det:) i midten av august fant jeg ut at jeg var gravid, men i slutten av august begynte jeg å blø og det ble en sa:( jeg tok det ikke så veldig tungt og klarte å se d positive i det, at jeg faktisk BLE gravid!:D så kom september og jeg klarte å legge det bak meg å tenke fremover! Forje lørdag skulle jeg i selskap til en kompis, jeg begynte å dusje å stelle meg, men hadde en magefølelse som sa at jeg burde teste før jeg begynte å drikke! Sa til kjæresten at jeg bare tok en for å være heeelt sikker å kunne drikke med god samvittighet! Så sjokket var stort da denne lyste i mot meg!<3
ImageUploadedByBV Forum1443762971.773180.jpg

Selfølgelig klarte jeg ikke å roe meg med det, og det har vært en nervepirrede uke! Men i dag da jeg våknet fikk jeg se denne!:D
ImageUploadedByBV Forum1443763044.345470.jpg

I august med sa'en så steg ikke uketallet mer enn til 1-2! Så føler dette er den første milepælen!<3 er jo egentlig i følge bv sin terminkalkulator 5+3 i dag så den skulle vell vist 3+ egentlig, men med tanke på sa'en så regner jeg med at EL har kommet litt senere og tar derfor ikke det så tungt! Det viktigste er jo at den stiger!!:D

Ble litt langt dette her!:p men nå vet dere hvertfall litt om meg!:)
 
Gratulerer og velkommen hit :)
 
Så kjekt å høre litt om deg:) Gratulerer så mye med det lille nurket:dummy1: Det umulige er ikke umulig:angel8
 
Gratulerer og velkommen hit! Jeg har også Pcos... så sleit 2 år med førstemann... men etter mensen kom tilbake etter fødsel har den vært regelmessig.. og det var litt lettere å forutse denne gangen! Krysser fingrene for at spira holder seg :)
 
Gratulerer så mye :) Positivt å se at hCGen stiger. Denne gangen går det helt til juni :D
 
Gratulerer :D Går nok bra denne gangen :)
 
Back
Topp