Heeelg :)

Connie

Glad i forumet
MAI 2013
Har dere søte damer noen planer for helgen? Her skal vi på navnefest i morgen :) er veldig spent på hvordan det blir :) i dag hadde vi tenkt å rydde på utsiden, men våknet i dag til MASSE snø hehe, så blir å kose seg inne i dag med film :)

Ikke snø her heldigvis:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Ikke snø her heller, men har vært kaldt de siste dagene.

4-åringen skal til pappaen sin i helga, så jeg skal nok bare slappe av og gjøre litt skolearbeid. Gå meg noen turer i sola osv :)

Navnefest er fint. Blir det navnefest på dere også, eller dåp? :)

Ikke snø her heller, men har vært kaldt de siste dagene.

4-åringen skal til pappaen sin i helga, så jeg skal nok bare slappe av og gjøre litt skolearbeid. Gå meg noen turer i sola osv :)

Navnefest er fint. Blir det navnefest på dere også, eller dåp? :)
Vi skal også ha navnefest med seremoni gjennom humanetisk forbund. :) er veldig spent på hvordan vår blir . Har aldri vært på sånn seremoni før så :)

Den eneste planen vi har er at Mina skal i bursdag til en gutt i bhg, i kveld:) Synes hun begynner tidlig å feste med gutta ;) he he.
Ellers er det bare avslapning. Deilig.

Her snør det masse! Normalt hadde jeg bare vært glad for det (er jo bare mars, fortsatt mye god skisesong igjen!) men akkurat i år så hadde det ikke gjort noe om vinteren ble ferdig tidlig...

Har fridag fra jobb, som hittil har blitt brukt bare på sløving. Skal rydde litt og vaske på badet :)

Gressenke hele helgen, så her skal horisontalstilling i sofaen stå høyt på helgeplanen. Men nå skal jeg kose meg med siste episodene av pretty little liars og is så klart :) og til kvelden blir det selvfølgelig idol og senkveld.
I morgen skal jeg prøve nybilen på litt lenger tur, så da kjører jeg å besøker mamma som bor 2 timers kjøretur her i fra :)
ERKLÆRER HERVED HELGEN FOR ÅPNET :D

God helg jenter :)

Skal være mest mulig sosial, før jeg skal innlegges på sykehuset mandag-torsdag... (Må begynne med insulin) Så i kveld har jeg bedd oss selv på middag til mamma og pappa :)

So far i dag har jeg drukket kaffe og spist kjeks og laget frokost. Eneste morgenen denne uka jeg har sovet lenge! Deilig:)

Sett på Big bang theory, Two and a half men og greys anatomy.

Det har snødd her og (har ikke sett ut av vinduet selv, men iPhone'n viste det og mannen sa det) så da har jeg ikke tenkt meg ut i dag. Blir sløving, og strikking og idol i kveld:)

-- tasting fra mobil --

Skal være mest mulig sosial, før jeg skal innlegges på sykehuset mandag-torsdag... (Må begynne med insulin) Så i kveld har jeg bedd oss selv på middag til mamma og pappa :)
Veldig masse lykke til med insulin og sykehus <3

-- tasting fra mobil --

Den eneste planen vi har er at Mina skal i bursdag til en gutt i bhg, i kveld:) Synes hun begynner tidlig å feste med gutta ;) he he.
Ellers er det bare avslapning. Deilig.

Er ikke hun 4 som vesla mi også? :D

ImageUploadedByBV Forum1363368359.882449.jpg

Da har jeg faktisk vært litt produktiv i dag og vasket alle babyklærne jeg har i den minste størrelsen! I tillegg til alt av sengetøy til vogn og seng og tepper!

Hurra!

-- tasting fra mobil --

Vi har vært på lisa williams show i kveld..:) resten av helgen er fri for planer:) unntagen brannkamp i morgen då:D (på tv :p)

Vis vedlegget 8455

Da har jeg faktisk vært litt produktiv i dag og vasket alle babyklærne jeg har i den minste størrelsen! I tillegg til alt av sengetøy til vogn og seng og tepper!

Hurra!

-- tasting fra mobil --

Aaaaaw. Så søtt! :D Eneste gangene det er koselig å vaske og brette klær :P

Har de begynt med bursdager på kvelden allerede?? he he he... :)

Vesla mi kom hjem og sa at en gutt i barnehagen hadde kysset henne på munnen siden de lekte prins og prinsesse. Jeg sa hun ikke kunne kysse gutter på munnen i barnehagen, og jeg får dette til svar! "Hvorfor ikke? Er ikke det topp da? Vi skal jo gifte oss uansett"... :D Ehhh ja!

Har de begynt med bursdager på kvelden allerede?? he he he... :)

Vesla mi kom hjem og sa at en gutt i barnehagen hadde kysset henne på munnen siden de lekte prins og prinsesse. Jeg sa hun ikke kunne kysse gutter på munnen i barnehagen, og jeg får dette til svar! "Hvorfor ikke? Er ikke det topp da? Vi skal jo gifte oss uansett"... :D Ehhh ja!
He he, de er jo herlige da;) Det var bare 17-19, på var ikke så lenge ;-)
Mina sto foran speilet før vi dro og sa at hun var prinsessen til bursdags gutten, og at han var ridderen hennes ;)

Back
Topp