Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi skal også ha navnefest med seremoni gjennom humanetisk forbund.Ikke snø her heller, men har vært kaldt de siste dagene.
4-åringen skal til pappaen sin i helga, så jeg skal nok bare slappe av og gjøre litt skolearbeid. Gå meg noen turer i sola osv
Navnefest er fint. Blir det navnefest på dere også, eller dåp?![]()
Veldig masse lykke til med insulin og sykehus <3Skal være mest mulig sosial, før jeg skal innlegges på sykehuset mandag-torsdag... (Må begynne med insulin) Så i kveld har jeg bedd oss selv på middag til mamma og pappa![]()
Den eneste planen vi har er at Mina skal i bursdag til en gutt i bhg, i kveldSynes hun begynner tidlig å feste med gutta
he he.
Ellers er det bare avslapning. Deilig.
Tusen takk for det!!Veldig masse lykke til med insulin og sykehus <3
-- tasting fra mobil --
Vis vedlegget 8455
Da har jeg faktisk vært litt produktiv i dag og vasket alle babyklærne jeg har i den minste størrelsen! I tillegg til alt av sengetøy til vogn og seng og tepper!
Hurra!
-- tasting fra mobil --
Det er hunEr ikke hun 4 som vesla mi også?![]()
Det er hun![]()
He he, de er jo herlige daHar de begynt med bursdager på kvelden allerede?? he he he...
Vesla mi kom hjem og sa at en gutt i barnehagen hadde kysset henne på munnen siden de lekte prins og prinsesse. Jeg sa hun ikke kunne kysse gutter på munnen i barnehagen, og jeg får dette til svar! "Hvorfor ikke? Er ikke det topp da? Vi skal jo gifte oss uansett"...Ehhh ja!